Pek Havalı Asimetrik Tişörtüm

Standard

Modeli hafta sonu Ne Dikiyorum? diyerek paylaşmıştım sizinle Burda Dergisi Şubat 2014 sayısı 135A reglan kollu, asimetrik üst.

2014subat135-1

Bu tarz drapeli ve salaş modelleri çok seviyorum Pattern Magic serisinin bu tarz modelleri yüzünden Japonca’yı bilemedin İngilizce’yi bile çözebilirim yani. Vaktinde bir pantolon için Rusça’yı çözme çabalarımda olmuştu blogu ilk zamanlardan beri takip edenler bilirler, bilmeyenler için işte burada.

Burda son zamanlarda baya aşama kaydetmeye başladı farkında mısınız? Evet hala aynı modeli çevirip çevirip tekrar yayınlıyor. Hala kalıplarla oynamak gerekiyor yakalar göbek deliği, koltuk altları böbrek dekolteli. Hala pensler baya aşağıda ama artık bunları en baştan kontrol etme alışkanlığınıda geliştirdik sanırım, tabi bazen dikiş heyecanına kapılıp kumaşa makası vurduğum ve sonrasında düzeltmek için kırk takla attığım zamanlarda oluyor ancak onlar tamamen benim heyecanımın ürünü yoksa bu dergiye alışmış olan herkes kalıbı çıkardıktan sonra şöyle bir kontrolden geçiriyordur (burada gözlüğümün üzerinden şöyle bir bakış fırlatıyorum hepinize yok kalıplar bana gayet uyuyor cümlesini kurup beni haksız çıkaramayasınız diye ona göre).

Kalıp ilk önce oldukça anlamsız görünüyor, aman diyeyim kalıp üzerindeki tüm işaret ve rakamları kumaşa aktarın bu anlamsız görüntünün altında tüm rakamlara şöyle bir göz attığınızda çok kolay dikilebilen bir model aslında.

Modeli çok sevdim ama bir daha dikersem yakayı biraz kapatır etek ucunuda biraz uzatırım ve belki reglan kullanmam. Buralar uzun zamandır bahar havasında olduğu için kolları kısalttım zaten.

Bana kendimi iyi hissettiren bir parça oldu. Kullandığım kumaş Baykumaş‘ın sponsorluk kapsamında gönderdiği penyelerden ve Kaş’ın ara sokaklarında ben.

2014subat135-6 2014subat135-5 2014subat135-4 2014subat135-3 2014subat135-2

21 responses »

  1. salaş bluz çok güzel olmuş ve yakışmış.. hele saç çoook yakışmış.. bende mi kestirsem.. bıktım artık uzun uzun..

    Beğen

  2. ben kendimi çok iyi hissettim kısaltınca ama zaten eskiden de hep kısaydı saçım burada kesim yapabilen birinin olmayışından uzatmıştım o yüzden ferahladım kendime geldim Efekan hiç mutlu olmadı başta ama bombayı da yapıştırdı ben seni saçın için sevmiyorum ki sen olduğun için seviyorum böylede çok güzelsin :)))))))

    Beğen

  3. Tatil size iyi gelmiş:) Ben de saçlarınızı çok beğendim. Yine Burda’dan yüzüne bakmadığım bir modeli seçip çok güzel üretmişsiniz. Kot pantolonla ve kırmızı ayakkabılarla uymuş, bahar gelmiş hoşgelmiş:) Size bir nazar boncuğu lazım…

    Beğen

  4. çok teşekkür ederim bende sevdim yeni halimi, baharıda öyle özlemiştim ki doyasıya yaşamaya çalışıyorum nefes alamadan çalıştığım iki haftanın sonunda yarın işlerim düze çıkacak ve ondan sonra inşallah daha çok dikiş, daha çok gezme, daha çok blog yazısı olacak

    Beğen

  5. Evet yaka kapatilabilir ama etek ucu uzunlugu ideal olmus bence. Model tam deli isi (annemin deyimi ile:) yani tam bizlik; Ama ben saclarina bayildim, sahane olmussun, artik uzatma derim. Okuldan kacip sevgilisiyle bulusacak cilgin kiz pozundasin:))) Opuyorum bahar guzeli…

    Beğen

  6. teşekkür ederim bende uzatmak istemiyorum aslında düzgün kesim yapabilen kuaför yokluğundan uzatmıştım saçlarımı gittiğim yerlerde kestirip geliyorum bir ay iki ay sonra yeni kesim yaptırmak gerek kesebilecek adam yok ama bu kez yoksa yok napiim bir ay iki ay olsun sefasını süreyim diye konyadan kestirdim geldim 🙂 sevgilim iyi olmuş dedi ama sadece napsak ki nasıl intikam alsak ki ondan 😛 çok çok öpüyorum seni mevlüdem :*

    Beğen

  7. Geri bildirim: Su | ornitorenk handmade

  8. Geri bildirim: Deniz Elbisesi | ornitorenk handmade

  9. Harika bir tişört olmuş.Ellerine sağlık . O sayı bende de var ama demekki hiç dikkat çekmiyor. Senin ki çok daha havalı olmuş. Senin diktiğin dergide olsaydı kesin denemek isterdim 🙂

    Beğen

  10. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

