Monthly Archives: Şubat 2013

Kırpık Şeyler Level 4 ve Durum Raporu

Standard

Pekçokşeyindeftercisi’nde gördüğüm İlayda’cığın yaptığı kırpık küpeyi kıskanıp çatır çatır çatlamamla başladı her şey. Aklında kalacağına karnında kalsın derler bizde. aklımda kalacağına yapıvereyim dedim. Blöfü gördüm dedim yapıverdim bir küpe kendime. Pekçokşeyindeftercisi’de restine rest demez mi birde eli yükseltmez mi :))))) Bakalım kırpık kırpık daha neler yapacağız. Dün gece uyumadan önceki kısacık vakte sıkıştırıverdim bu broşu.

Level 1, Level 2, Level 3 için buralara bakabilirsiniz. Ve işte Level 4;

durumraporuI1

Durum raporuna gelince pazar günü eşyayı eve sokmayı başardık, ama yerleşme işi akşam mesai çıkışlarında yapılmaya çalışılınca hala açılmamış bir sürü koli var.  İşte durumun özeti biz ev yerleştirmeye çalışırken pijamalarını bile giyememiş, masal kitabı ile beklerken uyumuş kalmış Efekan.

durumraporuI2

Ancak dün akşam dikiş makinemle sonunda kavuştuk, her şeyi bir kenara bırakıp bir saat kadar sipariş aldığım etek üzerinde çalıştım. Çok özlemişim makinemi, bir kaç güne kadar şu yerleşme işini bitirmeyi ve ciddi ciddi dikiş ve diğer güzel şeylere dönmeyi umuyorum. Balkonumdan Kaşta gün batımıyla sizi baş başa bırakıyorum. (not; elbette manzaranın bu kadar temiz olmaması ve bir kaç çatıyı kırpmış olma ihitmalim yüksek :)))))

durumraporuI3

Reklamlar

Simetrik Salaş Triko, Taşınma ve Uzay Çağı Hakkında

Standard

Aslında bu bluz dikileli epey oldu hatta akşam diktim sabah sahibini buldu yayınlanmak için sıra bekliyordu. Önü üst üste asimetrik iki parçadan oluşan salaş rahat bir şey arka tek kat sahibini bulanlardan da görebilirsiniz. Yarın sizinle hayalini paylaştığım balkonunun ucundan deniz görünen minicik eve taşınacağım. Şu an evimde koliler uçuşuyor daha öncede dediğim gibi ev şu an oturduğum evden biraz küçük ama benim yani artık bir yuvam, inim, sığınağım olacak. Sadece ne götürülecek, ne yeniden sahiplendirilecek, ne çöpe gidecek diye toplanmak çok uzun sürüyor ve yorucu oluyor. Gerçi şu an oturduğum evi de ben çok sevdim hani bazı evlerin huzurlu bir havası vardır içine girince rahatlarsınız enerjisi sizi sarıp mutlu eder o evlerden hatta ve hatta komşularımda hep iyi insanlar oldu bu evde. Hep ağlayarak ayrıldık buradan taşınanlarla beni ve bizi çok mutlu etti bu ev inşallah kendi  evimde de burada olduğum kadar mutlu olurum. Bir süre belki sık sık post paylaşamam sizinle çünkü uzay çağı teknolojisini yaşadığımız iddia edilen şu günlerde evimin sokağında internet bağlantısı için kablolama yapılmamış 🙂 gelecek altı aylık dönem planlarında varmış!!! İş yerinde hep sizi izlemede olacağım (iş yerinden blogu arada izleyenler, valla kaytarmıyorum molalarda bakınıyorum hehehe) ve evde de Allahtan internet paketli olan telefonumun minicik ekranından yinesizi  izleyeceğim, hatta telefonu kabloyla bilgisayarıma bağlarsam modem gibi  kullanabiliyorum sanırım dur şunu bir araştırayım bir taşınayım döncem ben size 😀

simetriksalastriko

Optimus Prime Sweat

Standard

Daha önce Efekan’la birlikte Autobot simgeli sweat boyadık biliyorsunuz, daha doğrusu köpük tabaktan baskı kalıbı oluşturup baskı yaptık. Çocuklar öyle saf, öyle temiz ve öylesine güveniyorlar ki annelerine anneleri her şeyi yapabilir sanıyorlar. Benimki benim süpermen gibi bir şey olduğumu sanıyor ve her defasında gözünde daha bir büyütüyor sanırım ki Optimus Prime dedi. Alalım da demez hiç yap der, dik der. Mesela bana roket oyuncak dik dedi bir gün al demedi diktim, araba dik, transformers dik sanıyor ki ben öylesine becerikliyim nasıl okşuyor gururumu nasıl ama bazen öylesine yapmam imkansız bir şey istiyor ki ancak ben bunun imkansızlığını on anlatamıyorum.

Günlerden bir gün bizim haşmetmeapları misafirliğe gitti bizsiz, bende yokluğunu fırsat bilip ona bu sürprizi yaptım yine her zamanki gibi yazıcısız hobici yöntemi ekrana mulajı dayayıp çektim kopyamı. Sweatin üzerinede karbon kağıdı ile deseni geçirip 00 numara fırça ve kumaş boyası ile başladım boyamaya.

optimusprime1 optimusprime2

Işık olmasını istediğim yerleri fırçanın üzerinde boya yükü azaldığı anlarda belli belirsiz geçerek daha az boya ile boyadım. Ne mi oldu? Beğendi ve Megatron dedi 🙂

optimusprime3

İncelikli Şeyler

Standard

X madame güzel takılar yapan dikişe meraklı bir blogger. Aynı zamanda kendi için aldığı güzel kumaşlarıda biz kumaş aşkıyla yanıp tutuşan ama kumaş pazarına ulaşma şansı olmayanlarla paylaşan bir blogger. Bilirsiniz ben kumaşlarımı dolaplarından çıkarır okşar severim arada. Bu gün X madame’ dan aldığım ve bu gün elime ulaşan kumaşlarımı okşuyor onlarla aşk yaşıyorum gözümde modeller canlanıyor. Parmağımda ise incelikli zarif hediyesi ve bana özel yazılmış içten sözlerin olduğu küçük mektubum 🙂

incelikliseyler

Bugün Ben Mutlu Oldum

Standard

Blogda az biraz gezindiyseniz blog kuralları kısmını görmüşsünüzdür ben blog dünyasının son zaman trendlerinden blogunda çekiliş haberimi ve blog linkimi yayınla bir çekiliş hakkı kazan, facebook ve tivitırda yayınla canımı yi olaylarını sevmiyorum. İnan gerek yok izleyici sayısı artmıyor öyle valla bak, o izleyiciler bir süre sonra gidiyor geri. Hem geçen bir blogda yazının altında konu ile ilgili diğer yazılar kısmı var ya hani orada bir çanta çekilişi haberi, biliyorum çekilişi haberim var hatta çekilişi yapan bloguda sık sık ziyaret ediyorum yaptığı işler için, dur dedim bu neler karalamış o blog hakkında. Tıkladım yazıya bu yazı blogdan kaldırılmıştır dedi ciddi bak, çekilişe katılmış hatun kazanamayınca yazıyı kaldırmış yayından ama blogda nasılsa bu paylaşımın izi kalmış. Ben sırf bu iş için açılmış bloglar görüyorum gezerken, ciddiyim çünkü hobilerim arasında blog dolaşmak var desem yeridir ve bazen bir profile ait bir iki blog görüyorum bakıyorum bloga hatun sadece çekiliş haberi yayınlamak için blog yapmış oradan çekiliş haberi yapıyor, senin blog linkini kendi izleyici kitlesine ya da gerçek bloguna yansıtmıyor. Gereksiz şeyler bunlar ama bu benim kişisel düşüncem beni bağlar. Bazen yazmaya başlayınca duramıyorum ben biliyorsunuz…

Birde birilerini mutlu etmek için gönülden ılıkca kopup gelen insanlarla sevgiyi güzellikleri paylaşmak isteği diye bir şey var. Ben geçen buna rastladım. Nurdan hanım diyorduki blogunda;

Bu hediyeleri, bana farklı zamanlarda, temennasız (beklentisiz*karşılıksız) sayısız hediye verme ve gönderme lüftunda bulunan blog dostlarıma karşı minnetimi göstermek için hazırladım.

Lütfen; hazır Sevgililer Günü’ de geliyorken, kendimce hiç olmazsa birinize benden birşeyler verme isteği olarak algılayın bu yayını. 

Zaten sırf o nedenle çekiliş olarak da adlandırmadım.  
Bu hediyeleri vermekteki amacım; üye sayısına vurgu yapmak, ilave üye kazanmak, reklam yapmak ya da ” herkes yapıyor benim neyim eksik?” sorusuna cevap bulmak değil kesinlikle.
O nedenle, lütfen bloglarınızda yaymayın ve bilgi dağıtımı da yapmayın.
İnceliğe bakarmısınız.
Sonra Nurdan hanımın biricik tek yumurta ikizi Nursun hanım da bende teselli etmek isterim kazanamayan bir kişiyi dedi ama teselli dendiğine bakmayın bildiğiniz hazineydi hediyeleri, özellikle benim için. Hele içlerinde bir ressam model mankeni vardı ki resim yapanlar bilirler onun kıymetini. Çok istedim ben o mankenciği oda geldi bu gün bana 🙂
Nursun hanım ve Nurdan hanım dayanamamışlar bir sürüde sürpriz eklemişler pakete açtıkça paketi başka bir güzellik çıktı içinden. Mutluluğumu paylaşmak istedim bende sizlerle. Nurdun ve Nursun ikizler sizde bu gün yaşadığım heyecan, mutluluk ve sürprizli tarifsiz o güzel duyguları yaşayın hep inşallah.
İlk fotoğraf paketim elime geçince iş yerinde çektiğim fotoğraflardan bir kolaj.
b16c3374-e620-44ba-bd61-5c19876771d2wallpaper
Evde ise sizlerle güzelliklerimi daha kaliteli bir fotoğrafla paylaşmak istedim. Efekan çikolata paketini görünce hemen açmak istedi yemekten sonraya zor ikna ettim, birazdan yapacağım Türk kahvesi eşliğinde bakacağım tatlarına. İş yerinde bu paketi magnet sandılar ve hiç bozmadım bilerek, biliyorum haince ve bencilce bu yaptığım ama paylaşamadım çikolatalarımı. Efekan bir kaç gün önce benden matryoshka  istemişti çarşıya çıkınca alırız demiştim kalplerine doğmuş. Fotoblok küpte Hollanda manzaraları var (doğru hatırlıyorum değil mi) çevirdikçe açtıkça farklı bir manzara görüyorsunuz Efekan içinmiş ve zaten hemen kaptı eve gelir gelmez hala çevirip çevirip aaaa Paris diyor :)))). Venezia’dan minik karnaval maskım harika biliyor musunuz çocukken ilk seramik çalışmalarımdan biri bu masklardandı? Henüz iki kanalı olan televizyonda siyah beyaz görmüş bayılmıştım hemen yapmıştım daha küçük boyunu Uşak’a gittiğimde bulup getirmeliyim onu Venedik’li arkadaşına eşlik etmesi için. Magnetlerim buzdolabımın üzerinde şu an seyahate gittiğimizde unutmazsak mutlaka aldığımız magnetler ve Efekanın fotoğraflarıyla birlikte. Nurdan hanım daha önce bahsetmişti hediyeler için ambalaj kağıdı kullanmayı sevmediğini daha yeşil bir dünya isteğini isteğine canı gönülden katılıyorum ve bu keseler bana ulaştıktan sonra daha bir katılıyorum ben keseleri çanta olarak kullanacağım kararlıyım pazenlerime de çok uyacaklar eminim. Beyaz güllerim ve küçük ahşap süslerim harika kıyıpta paketlerini açabilirmiyim bilmiyorum ama aklımdan kolye küpe yapıp bunlardan yazın saçlarımı savura savura dolaşasım küpelerimi herkese gösteresim var. Küçük metal eve gelince inşallah kendi evimizin habercisi olacak bize uğur getirecek yuvamıza, Model mankenim fotoğrafta Nurdan ve Nursun hanıma el sallıyor merak etmeyin Gonca annem en kısa zamanda bana bir arkadaş yapacakmış kulağıma fısıldadı diyor:)
hediyeler

Eşarp Desen Kaftan Elbise

Standard

Dün “bu gün ben” dedim sizde “eeee bu gün sen, tamam da bu ne?” dediniz.

Yaz geliyor, bu buralarda daha çok hissediliyor. Yağmursuz günlerde kapı pencere açık oturabilmeye başladık bile biz. Ve ben kışın kendime bir şeyler dikmeye öyle daldım ki sezon sonunda “gelecek yaza dükkan için hazırlığı kışın yapalım” sözümüzü unuttum. Son günlerde iyi giden havalar taşların altından fışkıran nergisler, çiğdemler ve anemonlar “bırak miskinliği” diye fısıldadı kulağıma. Uymamak olmaz bu söze.

Bende elimdeki scarf print diye tabir edilen eşarp desenli kumaşımdan kaftanımsı bir elbisecik dikiverdim. Elbise aslında 40-42 beden falan, el yordamı diktim, gözümün ölçüsüyle 42 gibi göründü bana. Malum geçen sene başlayan bu moda bu yazda devam edecek. Benim zihnimde ise Versace ve İbrahim Tatlıses’le özdeşleşmiş bu kumaş. Amaaaaan durun zihnimizi temizliyoruz başka şeyler düşünüyoruz başka şeyler, başka şeyler, başka şeyler, bitter çikolata, sıcak yaz gününde ılık rüzgara yüzünü dönüp gözlerini kapatarak hareketsizce durma, şöyle güzel bir kahve, derin bir nefes çekiyoruz içimize tamaaaaam şimdi oldu hıh elbiseye dönüyoruz.

Paintte beceriksizce çizdiğim şekil üzerinde anlatacak olursak bir tarafını normal kolsuz bir elbise gibi dikerken diğer yanını düz biçimde açık bırakarak sadece kırmızı ile gösterdiğim yerden düz bir dikiş çekiyoruz, yeşil kısım ise kemerli kullanmak istenirse kemer geçirilebilsin diye açtığım ilik evi.

kaftan elbise scarfprint1 scarfprint2 scarfprint3 scarfprint4 scarfprint5

 

 

Güzel Şeyler Oluyor

Standard

Henüz bir kaç gün önce ağladım burada size; işimle ilgili elektronik ortam verilerim silindi, bittim ben, öldüm ben, vay başıma gelen, nerele gidem, li li li liiiiiii diye feryatlar ettim. Teselli ettiniz, dua ettiniz sağolun. Eeee acıyı paylaştık güzel olanı da paylaşmak gerek  dostlarla, arada şarj etmek gerek ki sonra daha çok sıkabilelim değil mi :D.

guzelseyleroluyor