Haftanın Instagram Anları 13

Standard

İnstagramda beni takip etmek ve daha çok fotoğrafımı görmek isterseniz goncaceylandikici kullanıcı adı ile bana ulaşabilirsiniz.

İşim gereği yılın iki dönemi ciddi denetimler geçiriyorum bu denetimler genellikle Aralık ve Haziran aylarında olmakla birlikte birkaç ay gecikti gecikme yaşandıkça gerginlik arttı, işler katlandı ve nihayet bu hafta her şey oldu ve bitti. O yüzdendir ki bir kaç haftadır paylaşımlarım sınırlıydı, şunun şurasında Haziran’a yine pek bir şey kalmasada yinede daha ferah olacağım ve daha çok şey yapma ve paylaşma imkanı bulacağım inşallah, bakalım bu hafta neler paylaşmışım.

Bir denetimin anatomisi adlı çalışmam. Aslında bunlar gibi sekiz klasör daha vardı incelenen.

instagram193

Ve tabiki bir denetim sonrasının anatomisi. Üzerimden tır geçmiş gibiydi parmağımı dahi kıpırdatacak halim kalmadı yani o derece.

instagram194

Benim bir yılbaşı çiçeğim var ama sahibi gibi o da yılbaşının martla birlikte bahar ile başladığını düşünüyor olsa gerek her yıl mart ayında açar, ve açmaya başladı.

instagram192

Akşamlar güzeldir.

instagram195

Kırmızı.

instagram196

Pazarın en sevdiğim sergisi ve yaşasın pazar.

instagram197

Günün ganimeti şimşir eysiran ve iğne.

instagram198

Güzel bir hafta sonunuz olsun.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

2 responses »

  1. Aaa eysiranı siz de mi biliyorsunuz? Afyon’dan başka bir yerde esiran (biz söylerken y yi çıkarıyoruz) denildiğini duymamıştım. Bizim esiranlar paslanmaz bir metalden ve şekli azıcık daha farklı. Bende yok ama annemde var. Gittiğimde çekeyim de senin için sayfama koyayım. Bilmeyenler için dipnot: Esiran şimdiki spatüldür.

    Beğen

  2. anneannem esiren derdi. ee afyonla uşak kardeş sayılır ama kaştada biliyorlar bu kelimeyi. uşaktada metal olur oyuncak bir kürek gibi ama düz olur. bunu ben pazarda gördüğümde tanıyamadım zaten idol sandım hahaha, nazarlık gibi duvara asarım diye düşündüm amcaya sorunca hamur kesmeye yarar deyince jeton düştü 🙂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

