Monthly Archives: Haziran 2016

Konya Gezisi; Kelebekler Vadisi

Standard

Konya’da çocuklarınızı hem eğlenmeleri hem de bir şeyler öğrenmeleri için rahatlıkla götürebileceğiniz mekanlardan birinden bahsetmek istiyorum sizlere.

Kelebekler Vadisi;

Pazartesi günleri hariç her gün 10:00-18:00 saatleri hariç hizmet veren sergi alanının giriş ücreti yetişkin 7,5 öğrenci 5 tl olarak belirlenmiş.

3500 m2’lik gezi alanı içinde 1.600 m2’lik bir alanda kelebeklerin uçtuğu 15 tür kelebeğe doğal yaşam alanı sunan bahçede 98 türe ait 20.000 adet bitki bulunmakta. Kelebekler kendi nektar bitkileri etrafında uçarken gözlenebilmekte ve ayrıca böcek müzesi gezilebilmekte ve mini sinema salonunda böcekler ve kelebeklerle ilgili animasyonlar izlenebilmekte.

Malezya’dan pupa olarak gelen Kelebeklerin Konya’da yaşayabilmeleri için sıcaklığın yaz kış 26 (±1) derece ve nem oranının ise yüzde 80 (±5) olması gerekiyor sıcaklık ve nem oldukça yüksek, özellikle soğuk havalarda gidecekseniz içeride rahat dolaşabilmek için içinize ince bir şeyler giymelisiniz.

Gezi boyunca size eşlik eden rehberler var ve size kelebekler, yaşam döngüleri ve diğer konular hakkında bilgi verirken çeşitli çiçekler yapay şelaleler ve havuzların içinde nilüferlerin yer aldığı mekanda ağları ile yakaladıkları kelebekleri ara ara bulunduğunuz alana getirip salıvererek tam bir görsel şölen yaşatıyorlar.

Bahçe Mavi Morpho Kelebeği, Cam Kanatlı Kelebek ve Dantel Kanat gibi türler dışında hangi türlere ev sahipliği yaptığını merak ediyorsanız buradan bakabilirsiniz.

Ve giderken fotoğraf makinenizi yanınıza almayı sakın unutmayın.

Daha önceden randevu alırsanız çocuğunuz için Doğa Eğitim Programlarından birini de ayarlamanız mümkün.

Böcek Müzesi,

kelebeklervadisi4 kelebeklervadisi1 kelebeklervadisi3 kelebeklervadisi2 kelebeklervadisi5

Kelebeklerin pupadan çıkışını gözlemleyebileceğiniz kafesler,

kelebeklervadisi11

Etrafınızda uçuşan parmaklarınıza konan kelebekler,

kelebeklervadisi6 kelebeklervadisi12 kelebeklervadisi7 kelebeklervadisi13 kelebeklervadisi9 kelebeklervadisi16 kelebeklervadisi8 kelebeklervadisi14 kelebeklervadisi15 kelebeklervadisi10 kelebeklervadisi17 kelebeklervadisi18 kelebeklervadisi19

Ve papağanlar

 kelebeklervadisi20
Reklamlar

Haftanın Instagram Anları 131

Standard

Yeni bir hafta daha başlamışken geçtiğimiz haftanın Instagram seçmelerinden oluşan yazının vakti de gelmiş demektir.

Ama Instagram hesabımda burada gördüklerinizden çok daha fazlası sizi bekliyor olacak bunun dışında videoları zaten buraya koyamıyorum onlar cabası.

Peki nasıl bakacağız derseniz goncaceylandikici instagram kullanıcı adım.

sarıyı severim

sarıyı severim

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

şekerci dükkanı

🍬💙

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

Havuç Pantolon Tekrar

Standard

Yıl 2012 ben bir pantolon diktim ama ne maceralar ne maceralar. Dergi elimde yok, Rusça olan dergiyi pdf indirip dikiş dikmeye kalkışmalar falan. Okumak isterseniz burada yazı. Oldukça ibretlik bir yazı tavsiye ederim.

Yıl 2016 aynı pantolon yine bir gün karşıma çıktı, benim yara yine depreşti. Sonra çok güzel bir şey oldu kalbimi sıcacık yapan bir şey. Emel benim için kendi arşivinden bu dergiyi bana gönderdi aynı pantolonu bir kez daha gerçek kalıbı ile dikebileyim diye.

Defter koleksiyonum olduğunu da sezdi mi acaba?

Ya da gönderdiği kolyeye bu denli bayılabileceğimi?

havuçpantolon12

Burda Dergisi 2011 Temmuz sayısınsdan 102 numaralı model diktiğim parça.

havuçpantolonteknikçizim

Bu kez modele ve dikişle ilgili önerilere tam olarak uydum beli ribanalı pantolonu aynen ölçülerde verildiği gibi diktim.

İşte sonuç;

havuçpantolon1 havuçpantolon11 havuçpantolon2 havuçpantolon3 havuçpantolon4 havuçpantolon5 havuçpantolon6 havuçpantolon7 havuçpantolon8 havuçpantolon9 havuçpantolon10

Haftanın Instagram Anları 129 – 130

Standard

İki hafta kadar burada yoktum bu sırada hayatımda yürümediğim kadar yağmur altında yürüdüm. Fotoğrafları toparlayıp düzenlediğimde nereleri arşınlamışım görme şansınız olacak şimdilik bir ön gösterim gibi haftanın Instagram Anları yazım.

Ama Instagram hesabımda burada gördüklerinizden çok daha fazlası sizi bekliyor olacak bunun dışında videoları zaten buraya koyamıyorum onlar cabası.

Peki nasıl bakacağız derseniz goncaceylandikici instagram kullanıcı adım.

porselene çarpı işi yapabiliyor musun sen ondan haber ver?

porselene çarpı işi yapabiliyor musun sen ondan haber ver? 😉

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

Billy the puppet

Billy the puppet

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

dergi arşivleme fikri

dergi arşivleme fikri 😉 günaydın

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

sarı

yeşil

Basilica of the Holy Blood

Basilica of the Holy Blood

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

iş makinesine uyumlu çocuk yaptım

iş makinesine uyumlu çocuk yaptım

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

Haftanın Instagram Anları 128

Standard

Yeni bir hafta daha başlamışken geçtiğimiz haftanın Instagram seçmelerinden oluşan yazının vakti de gelmiş demektir.

Ama Instagram hesabımda burada gördüklerinizden çok daha fazlası sizi bekliyor olacak bunun dışında videoları zaten buraya koyamıyorum onlar cabası.

Peki nasıl bakacağız derseniz goncaceylandikici instagram kullanıcı adım.

airplant ım toprak, saksı istemeyebilir tamam ama kendi kadar özel bir yuvayı da hak ediyordu bence. ben de yaptım

#airplant ım toprak, saksı istemeyebilir tamam ama kendi kadar özel bir yuvayı da hak ediyordu bence. ben de yaptım

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

irem #siamescat

irem #siamescat 😻

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

sezon açılsın o zaman klişesinden merhaba

sezon açılsın o zaman klişesinden merhaba

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on