2014 ‘ü Takdimimdir

Standard

2014 yılında neler yapmışım, kendim için bir döküm almak istedim.  Açıkcası yılın  büyük bölümünü ağrı, enjeksiyon, kortizon, yatak, baston, hastane, olçumcu, ameliyat mı, değil mi, hadi alelacele ameliyat diye geçirdiğimi düşünürsek merak ettim bir iş çıkarabilmiş miyim ortaya?

Dikiş projelerini listeledim ancak yıl içinde çoklukla uğraştığım kumaş baskı kalıplarımın bir dökümünü daha önce hazırlamıştım zira.

The Nightmare After Christmas elbisem ile başlamışım yeni yıla.

nightmareafterchristmas6

Çantalar dikmişim hemen ardından.

sırtçantası5sırtçantası4 sırtçantası3sırtçantası1sırtçantası2

Puanlı kumaştan bir elbise dikip Tavuskuşu motifi boyamışım.

tavuskusu1

Araya bir pijama takımı sıkıştırıp, patiklere olan aşkımı da aşikar etmişim.

polkadot1

Kitaplar üşümesin demişim.

fox12

E bir de kitap kabıma kardeş kitap ayracı işleyip dikmişim.

fox7

Asimetrik tişörtüm çok havalıymış.

2014subat135-4

Bahar geldi diye örtüler işlemişim çiçekli.

madembahargeldi3

Cıvıl cıvıl pantolonlar dikmişim.

su5

Kalıplara uymayan bir bluz dikmiş bir de hazırladığım kumaş baskı kalıpları ile baskı yapmışım.

sarıbluz4

Salaş elbiseden dikmişim tekrar,

bağlamalı elbise3

Bir de deri askılı elbise en asimetriğinden,

deriaskılıasimetrik3

Ve bir marin elbise.

1

Su şişesi taşımaya çanta dikip ellerim serbest kalınca rahat rahat gezmişim.

gezivesutaşıyıcı28

Ve bir çanta hem ketenden hemde el baskısı boyamalı,

canta7

Telefonum için bir çanta,

telefon kabı 11

Efekan için bir çanta dikmişim, ben bu çanta dikme işini çok sevmişim anlaşılan.

kumaşçanta5

Dünyanın en salaş elbisesi çıkmış ellerimden.

mint11

Deniz için bir elbise en retro çiçek deseni baskılısından.

denizelbisesi3

Bir etek sonra hem batik hem baskı kalıbı ile boyanan.

batik7

Pazenli penyeli bir tişört

salaş1

Taylant Balıkçı Pantolonu ardından.

taipants2

En kırmızısından bir sweatshirt geçirip sırtıma kim korkar kırmızı başlıklı kızdan demişim, zira hiç bir kurdun bir insan kadar korku kaynağı olabileceğine de inanmamışım hiç bir zaman.

kırmızısweat8

Keşan kumaştan bir pantolon dikerken 29 Ekime en yakışanından

kesan6

Bir de pazen dikmezsem olmaz demişim.

pazenpants1

Penyelerin en renklilerini bir arada kullanmazsam bir de.

burda-112014-113-A-6

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

4 responses »

  1. Ne güzel, ne zarif parçalar. Özellikle pazen kumaşlara verdiğiniz ruha bayıldım. 2015 size sağlık, huzur, mutluluk, bol radikal projel getirsin.

    Beğen

  2. Cok verimli bir yil olmus sizin icin, hepsi de cok guzel. 2015 yili da keyifli, bol dikisli, saglikli
    ve mutlu gelsin size…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

