Optimus Prime Sweat

Standard

Daha önce Efekan’la birlikte Autobot simgeli sweat boyadık biliyorsunuz, daha doğrusu köpük tabaktan baskı kalıbı oluşturup baskı yaptık. Çocuklar öyle saf, öyle temiz ve öylesine güveniyorlar ki annelerine anneleri her şeyi yapabilir sanıyorlar. Benimki benim süpermen gibi bir şey olduğumu sanıyor ve her defasında gözünde daha bir büyütüyor sanırım ki Optimus Prime dedi. Alalım da demez hiç yap der, dik der. Mesela bana roket oyuncak dik dedi bir gün al demedi diktim, araba dik, transformers dik sanıyor ki ben öylesine becerikliyim nasıl okşuyor gururumu nasıl ama bazen öylesine yapmam imkansız bir şey istiyor ki ancak ben bunun imkansızlığını on anlatamıyorum.

Günlerden bir gün bizim haşmetmeapları misafirliğe gitti bizsiz, bende yokluğunu fırsat bilip ona bu sürprizi yaptım yine her zamanki gibi yazıcısız hobici yöntemi ekrana mulajı dayayıp çektim kopyamı. Sweatin üzerinede karbon kağıdı ile deseni geçirip 00 numara fırça ve kumaş boyası ile başladım boyamaya.

optimusprime1 optimusprime2

Işık olmasını istediğim yerleri fırçanın üzerinde boya yükü azaldığı anlarda belli belirsiz geçerek daha az boya ile boyadım. Ne mi oldu? Beğendi ve Megatron dedi 🙂

optimusprime3

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

  1. Efekan haklı sen süper annesin yahuuu !! vallahi bravo 10 numara desen çalışması olmuş !!
    daha da kendinden şüphe ediyom acaba yapabilir miyim diye !!
    yapabilirsin,yaparsın ahan da yapmışsın 🙂

    Beğen

  2. Vallahi bravo. Bu yazı ve yaptıklarınız bir anneler günü reklamı var onun Kaş versiyonu olmuş.

    Reklamda küçük sevimli oğlan soruyor ya (senin baban ne iş yapıyor bakalı?) Kız da makinalı gibi sayıyor (Benim babam doktor, annemse hem doktori hem hemşire, hem itfayeci, hem aşçı……) Soran oğlanın gözleri faltaşı gibi kocaman ağzı açık makinalı misali sayılan meslekleri anlamaya çalışıyor.

    Efekan’ da da bu var anlaşıldı. Benim annem varya benim annem; hem anne, hem doktor, hem heykeltraş hem terzi hem aşçı hem….

    İyi bir haftasonu olsun :))

    Beğen

  3. ömrünce her istediğini yapabileceğine inandığı bir annesinin olmasından daha güzel olanı, herhalde istediği kahramanı kıyafetlerine çizebilen bir annesinin olmasıdır.. şanslı ana oğul sevgiler size:)

    Beğen

  4. ah nasıl sevindim sözlerinize inşallah hep öyle düşünür hakkımda. tamirci olduğumdan fazlasıyla emin. bizde kırılan hiç bir oyuncak direk çöpe gitmiyor tamir etmem için hemen getiriyor tamiri mümkünse hemen tamir ediyorum bazen modifiye edip şeklini değiştirmemiz gerekiyor hiç mümkün değilse mesela arabaysa teker falan gibi sağlam olup sonra işe yarayabilecek olan parçaları ayırıyoruz bir kutumuz var orda biriktiriyoruz yedek parça olarak kullanıyoruz sonra onları. ama bazen bu tamir olmaz anneciğim dediğimde inandıramıyorum işte bu yüzden :)))))

    Beğen

  5. ekrandan kopya çek, sonra tişörte düzgün aktar,sonra böyle güzel boya, eeee bunu için de yetenek lazım canım. bu iş kolay mı öyle. bir fırça hatası işi bozardı.

    Beğen

  6. Geri bildirim: Bir Şeyler Deniyorum ki Ben | ornitorenk handmade

  7. Geri bildirim: Stampalarımın Toplu Geçişi ve Bugüne dek Yaptıklarım | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.