Stampalarımın Toplu Geçişi ve Bugüne dek Yaptıklarım

Standard

Bir şey deniyorum ki ben demiş, ne zamandır üzerine kafa yorduğum kumaşları kişiselleştirmenin baskı kalıpları ile kumaşları boyama kısmının ilk adımını marka logomu yaparak atmıştım.

ornitorenk4

Daha önce Optimus Prime desenli sweatshirtü Efekan’ın isteği ile boyamıştım.

optimusprime3

 Üşüyen kız desenli jilemde ise kumaşı hem boyamış hemde çeşitli materyallerle aplike yapmıştım.

usuyenkiz9

Tavuskuşu tüyü boyadığım elbisede kumaşa kumaş boyası ile müdahale etmiştim.

tavuskusu2

Ama asıl yapmak istediğim baskı kalıpları hazırlamaktı, Basit evde bulunabilir malzemelerle ilk denemem Autobot simgeli sweatshirt olmuştu.

boyama10boyama13boyama12Doğal malzemeleri olduğu gibi kullanarak  elma baskısı ile yaptığım runner evde uğraşmadan elimizin altındaki materyallerle kumaş boyamaya verilebilecek en iyi örneklerdendi.

runner4

Ve radika kökü ile baskı ile hazırladığım kumaş ilk emeklemelerimdi.

radika2

Kendi uzun ömürlü baskı kalıplarımı yapmaya başlamamı ve baskı kalıplarının nasıl yapıldığını paylaşmıştım.

ornitorenkinstampası4

Sonra da kalıplara uymayı reddeden bu bluzu dikmiş ardından baskı kalıpları ile baskı yaparak süslemiştim.

sarıbluz2

Marin elbiseme eşlik eden çantamı ucundan paylaşmış ve daha sonra başka bir yazı ile daha geniş paylaşma sözü vermiştim.

3

Çanta ile ilgili yazıya ilk olarak birlikte çanta dikelim mi demiş ve çanta nasıl dikilir, kumaşa baskı nasıl yapılırı paylaşarak başlamıştım.

canta7

Bu gün ise baskı kalıbı yapmaya başladığım ilk günden bu güne hazırladığım kalıpların bir toplu geçişini yapmak istedim.

instagram302stampa2stampa3stampa1stampa4

İlgili yazılara bağlantılara tıklayarak ulaşabilirsiniz.

7 responses »

  1. basarım tabii. stampaları yaptıktan sonra bir deneme baskısı alıyorum o baskıda lacivert ve kırmızı renkleri kullanarak almıştım baskıyı keşke bir de silgilerin boyutu büyük olsa ya da yabancı bloglarda gördüğüm kova kauçuk bloklardan satılsa burada da ☺

    Beğen

  2. Hepsi çok güzeller.Bende silgi arayışına giriyorum hemen. Zira efekanın tişörtlerine bayıldım.Büyük boy silgi ararım diyordum ama yok diyorsun 😦

    Beğen

  3. Ben de sabunlarima basmak icin damga/muhur ararken sizi buldum. Gonlume göre birsey yapan biri yok ve galiba is basa dusecek kendi baski kalibimi oyacagim.
    Kolay gelsin.

    Beğen

  4. bir dönem mikropellet blogda idi sanırım mühür yaptırmıştı kendine hani şu mektuplara mum üzerine basmalık ve istenilen desende yapılabiliyordu aslında bir fikir geldi aklıma yakınlarınızda seramik atölyesi varsa eper porselenden yapacağınız bir silindirin üzerini tam kurumadan oyarsanız ve onu pişirtirseniz süper bir mühürünüz olur 🙂

    Liked by 1 kişi

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

