Bir Duvara Asılmak İçin Ne Kadar Beklerdiniz?

Standard

Bu nasıl soru demeyin zira bu el yapımı seramik hamuru nazarlıklar yirmi yıl belki daha fazla beklediler duvarı süsleyebilmek için.Nazara inanırım ama nazarlıklara değil duanın gücüne inanırım yinede nazarlıkları çok severim. 13-15 yaşlarımda yaptığım bu nazarlıkları geçtiğimiz 20 yıl içinde zaman zaman elime aldım ama hiç bir zaman ne olmak istediklerini fısıldamadılar bana ta ki yeni aldığım bikininin balenlerini söküp atamaya niyetlenene kadar laf aramızda ben nefret ederim balenlerden ve aslında baleni barındırandan da ve kesin erkek icadıdır o bak demedi deme. Neyse arada derim ya malzemeyi elime aldığımda bitmiş haliyle canlanır gözümde diye şu gördüğünüz haliyle canlandı gözümde nazarlığım. Balenleri birbirine yapıştırıp üzenin kınnapla sardım sonrada nazar boncuklarını gelişigüzel bağladım.  Eğer sizde yapmak isterseniz illaki balerleri sökmek zorunda değilsiniz canım bir tel parçasından kıvırıverirsiniz balığı olur biter hani benimkisi işe yaramayanı değerlendirmek.

balık2_685x914

Yirmi yaş daha küçük Ornitorenkin onca yıl önce yaptığı boncuklar, bir çift balen, kınnap ip, silikon ve koca kişisinin sen bundan bişey yaparsın ki diye verdiği camdan denizatı birde stres topu Zeytin Hanım.

balık1_914x685

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

  1. Aman Allahım ben buna bayıldım 🙂
    Balenleri hep çıkartırım da bir türlü kullanacak yer düşünememiştim ama tabii atmamıştım da, harika bir fikir, izninle bu şekilde kullanacağım birgün ben de… ama senin o harika seramiklerden yapamam, başka birşeyler uydururum artık 🙂

    Beğen

  2. nasıl mutlu oldum bu güzel yoruma izin ne demek çok mutlu olurum hatta benim uyduruk nazarlıklardan daha güzel olacağına da eminim, bir planım daha var onuda paylaşayım öyleyse iki ya da daha fazla baleni birbirine tutturup mobillerde ve rüzgar çanlarındaki iskeletler gibi sekillendirip yine birşeyler sarkitmak

    Beğen

  3. çook güzel olmuş Gonca.. ne güzel bir fikir.. anısı da var daha n’olsun..:) zeytin de tam sıkıştırmalıkmış..

    Beğen

  4. böyle bir yok sayılmayı hiç hakedemezdi bu balıkçık.20 yıl sonra da aynı güzelliğiyle duvarda kalacak, eskimeyecek eminim. hem de sütyenlerimizin lanet yara yapıcı inşaat teli tasarımından böyle kutsal bir şekilde kurtulunabileceğini kim düşünebilir? cevap veriyorum; Ornitorenk H.

    Beğen

  5. :)) teşekkür ederim evet zeytinde sıkıştırılmak için yanıp tutuşuyor öyle çok seviyorki taranmayı mav mav mav beni aldığı gibi banyoya götürüyor tarayayım tüylerini ve mıncırayım onu diye keyfim yerindeyse uzun uzun tarıyorum keyiften mırk mırk ötüyor çok geveze çok

    Beğen

  6. Geri bildirim: Geçmişten Gelen | ornitorenk handmade

  7. Geri bildirim: Takalar Geçiyor Allı Yeşilli | ornitorenk handmade

  8. Çok beğendim, tam da balenleri atacağım bir zamanda resminizi gördüm. Fikir verdiniz,ben de yapıp atacağım resmini

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.