Takalar Geçiyor Allı Yeşilli

Standard

Hiç kıyamam kumaşa bir kıymıkta olsa atamam sonra onları hiç bir yerlere sığdıramam. Bir önceki yazımda baykumaş tan hediye gelen kumaşla yaptığım kutunun kulaklarından kestiğim minik karelere baktım çöp kutusuna baktım ben bundan bir şey yaparım ki dedim. Zihnimde sıra bekleyenlerden biri canlanıverdi, gözümün önünden takalar geçiverdi. Hemen zuladan kumaşıma uygun bir kaç kumaş parçası daha buldum, tahta mandallarımdan dördünü feda ettim, kutudan artan kumaşlardan yaptığım elyaf dolgu bir balık, bir kaç deniz kabuğu. Şimdi balkon duvarımdan geçiyor takalar.

takalargeciyoralliyesili1

Balkon duvarının geniş açı görünümü, duvarıma asılmak için 20 yıl bekleyen çocukluğumda yaptığım nazarlıklarla yaptığım balığımı ve geçmişten geleni önceki yazılardan hatırlıyorsunuzdur. Daha yapmak istediğim bir kaç şey var bu duvara.

takalargeciyoralliyesili2

Takalar geçiyor allı yeşilli
Takalar geçiyor dümenleri lazlı
Takalar geçiyor en nazlı
Yelkenlilerden de güzel

Güvenli sularda işsiz dönenen
Gezi yelkenlilerinden çok duyarak denizi
Takalar geçiyor enginlere
Yamalı göğsünü gere gere

Takalar geçiyor yükle yürekle
Takalar geçiyor emekle dolu
Günlük güneşlik kıyılardan kopmuş
Denizlerde Anadolu

Kıyılar kadın olmuş
Açılır gider erkeği
Takalar takalar
Toprağın denizde çarpan yüreği

10 responses »

  1. Gene yapmışsın güzellikler canımcım … bayılıyorum senin bu özgün çalışmalarına, öylesine kendinden birşeyler ki, aynını yapsam o havayı veremeyeceğimden adeta eminim 🙂

    Beğen

  2. bende bir yerlerde dolaşırken bir işe aaa bu banu ablanın diyebiliyorum, gülsüm abla, sesiber, leyya hep tarzı olan kişiler bu kervana katılabildiysem ne mutlu bana öpüyorum kocaaaaman

    Beğen

  3. harika bir değerlendirme çalışması olmuş 🙂 duvarda çok güzel görünüyor 🙂 fikrine sağlık 🙂

    Beğen

  4. Bana gore senin birkac balkona daha ihtiyacin olacak. Baksana atmaya kiyamiyorsun yaptikca yapiyorsun, ben baktikca kendimden geciyorum, heme rahmetli Bulent Ecevit’in siiri hepten aldi goturdu. Yine sahanesin ne diyeyim:)

    Beğen

  5. hehehe kocakişisine ben bişey daha yaptım balkona bi çivi çaksana dediğimde suratının aldığı ifadeyi görsen 😛 aslında bu duvarı duvara takılan saksılarla kaplayıp sardunyalarla doldurmak istedim ama istediğim gibi saksı bulamadım

    Beğen

  6. Eminim koca kisisi bu saksi bulamamani allahin kendisine bir lutfu gibi algilamistir da sana caktirmiyordur:)) Hem sadece ifadeyse iyisin, benim dayim esi civi cakmasini istediginde: cekici getir askim, cekic gelir, civiyi getir askim, civi gelir sonra isaret parmagi ile yeri gosterir buraya cak askim:))) Sanslisin yani :)))

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

