Geçmişten Gelen

Standard

Bu duvar süsü kendimi bildim bileli evimizde duvarımızı süsledi nereden baksan 30 yıllık ki büyük ihtimalle benim hatırladığım tarihten daha eskidir hadi sen de 35 – 40. Annemin çok sevdiği bir arkadaşının mandallardan yaptığı bu duvar süsü çocukken üzerinde Japon kiraz çiçekleri ve bir bülbülün resmedildiği hasır pano ile birlikte dünyanın en güzel şeyi gibi gelirdi bana. Ahşap tutkalı ile birbirine yapıştırılmış mandalar dağılıverir diye dokunamazdım hoş bazen aralarından bazıları sıkılmış olacak ki ayrılıverirdi panodan ama annem yeniden yapıştırırdı yerine. Bu yıl bu süs ve bazı eşyalar tavanarasına çıkan merdiven boşluğuna kaldırılmış, o merdiven boşluğuna kaldırılmak demek en kısa sürede odunluğa kaldırılacaksınız ondan sonrada bir şekilde dünya üzerinden silineceksiniz demektir. Kardeşim “bunları yanında götürsene, sen iyi bakarsın bunlara” sözlerini kullanarak bir kaç parça çocukluğumuzu görmüş eşya ile birlikte elime tutuşturdu bu duvar süsünüde.  Şimdi yıllarca beklemiş nazarlıklarımla yaptığım balığımla birlikte Akdenizi, Meisi seyrediyor mandallar balkon duvarımda ve kim bilir neler kaynatıyorlar aralarında.

mandaldansus1 mandaldansus2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

9 responses »

  1. aaaaaa…. bu tam benlik taaam… bayıldım bu fikr, mandallarım da var, hemen listeme alıyorum haberin olsun, ilk fırsatta yapılacaklar listesine hem de, bayıldııım… iyi bak ona 🙂

    Beğen

  2. yazmayı çok istiyorum ama hep tutuyorum kendimi çok mu acıların çocuğu oluyorum diye bir de sanki blogun dikiş sadece dikişten bahsetme misyonu varmış gibi halbuki misyonsuzluk ve vizyonsuzluk daha çekici benim için ya da tek misyonum keyif aldığım her şey olabilir ancak

    Beğen

  3. çok mutlu olurum ve görmek isterim sizin yorumunuzu o zaman ortadaki yeşil kısım hakkında bir bilgi belki farklı yaparsınız ama o yanan naylon poşetin damlalarıyla oluşturulmuş sormuştum taaaa küçükken öyle boncuk moncuk olmadığından piyasada hep pek çekici gelirdi bana gerçi benim denemelerim oldu son yılarda o tarz isli oldu benimkiler ama

    Beğen

  4. Ornicim lütfen yaz lütfen fotoğrafla … sınırlarını senin çizdiğin sanal dünyan bu blog… Nasıl ki tüm hayatın dikişden ibaret değilse bloğun da olmak zorunda değil… Benim terapim diyorum ya bloğum için sanırım bir çoğumuzun için de içini döktüğü nadir özgür olduğu yer… Varsın bir kısmı Dikiş yazılarını takip etsin varsın bir kısmı ne yazmış bakalım bizim acıların çocuğu desin… Seni her haliyle seviyorum canım arkadaşım…
    Kendime not: kahveyi azaltmam lazım bana yaramıyor 🙂

    Beğen

  5. senin için geliyor ilk yazım o zaman bunu yazalı bir ay kadar olmuştu defterime, sakatlanıp yatağa çivilendiğim bir günden. bir de çok eskilerde ekşi sözlüğe yazdığım hikayemsilerim vardı onlarıda toparlarım zaman zaman ruhumun karanlık yanınıda görün diye.

    Beğen

  6. Geri bildirim: Takalar Geçiyor Allı Yeşilli | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

