Elf Eteği Nasıl mı Olur? İşte Böyle

Standard

Geçen sezon ketenden Elf Elbiseleri dikmiştim, bu sezon ürün çeşitliliğini arttırmak istedim hep elbisemi giyer canım bu Elfler değil mi? Elbiselere etekler ve buluzlar eşlik edecek ve renk çeşitliliğinide arttırdım. Yakında dükkanda askıda nasıl durduklarınıda paylaşırım sizlerle ama önce diktiğim ilk Elf Etek sizlerle.

elfetek1

Bir cevap »

  1. demek pastel renkli kumaşlar elfler içinmiş.. pek içaçıcı, pek hoş olmuş..şimdi hobbitlerle , cüceler üzülür, onlara var da bize yok mu derse ne olacak:)

    Beğen

  2. Valla Gonca’cığım, senin dikiş konusunda hiç bir eğitim almadığına inanmak imkansız gibi bir şey. Aştın gidiyorsun. Bayıldım bu eteğe de. Ellerine sağlık bitanem.

    Beğen

  3. Elf etegine sivri burun papuc lazimdi ki. Olmamis :))) diyemeyecem, bence olmus, hem de cuk oturmus.

    Beğen

  4. Elbisesini de begenmistim, bunuda cok begendim. Renk buz mavisimi? Oyle deniyordu galiba:))

    Beğen

  5. 🙂 nursun hanımcığım beğenmeniz beni çok mutlu etti biliyorsunuzdur yüzüklerin efendisi ve daha bir çok büyük yapıma ayakkabı yapan ustalar bizim topraklarımızda ve o kadar şanslıyım ki o ustalardan biri tarafından bana yapılmış bir sandaletim bir çarığım var ki onlarla çekilsem bundan sonraki fotoğrafları olur sanırım hoş ben tüm yazı onlarla geçiriyorum zaten 🙂 birde o steampunk elf kostümlerinden ziyade trolleri ve santanın yardımcılarını andıran kıyafetlerimi beğenmeniz ise gurur verdi bana

    Beğen

  6. Merhaba, bloğunu Jasea’nın bloğuna bakarken keşfettim. Eline sağlık ne güzel şeyler yapmışsın, hele o pazen kumaşlara bayıldım. Ben de yeni yeni başladım dikişe, dikişle ilgilenenlerle tanışmaya çalışıyorum. İzlemeye almak istedim ama wordpress’te bilemedim nasıl yapacağımı. Takipçin olmak isterim 🙂 yardımcı olursan sevinirm.

    Sevgiler

    smrdmr.blogspot.com

    Beğen

  7. ah teşekkür ederim beğenmenize sevindim. dikişle uğraşanlarla tanışmak benimde hoşuma gidiyor. wordpress i takip yeni yazıların maille haber verilmesi şeklinde oluyor sanırım takip etmek için sol üst ya da en altta biryerlede bir takibe al kısmı olacaktı telefondan yazığım için şu an size net yerini söyleyemiyorum. blogunuzu gezdim diktikleriniz sanırım jarse eğer öyleyse jarse iğnesi ile makine tansiyon ayarını 3/4 gibi ayarlayarak iplik toplamasının önüne geçebilirsiniz

    Beğen

  8. He he – yerli elfimiz yabancılardan daha güzel bi kerem. Doğal olarak eteği de …….

    Beğen

  9. ağzı kulaklarına varmak değimini çocuklara kolay yoldan anlatmak için yorumunuzu okuyunca suratımın aldığı ifadeyi fotoğraflamaları gerek. çok teşekkür ederim 🙂

    Beğen

  10. elf eteği güzel ,içindeki güzel ,hele ayakkabı tam benlik benim ayağa ne güzel de gider 🙂
    ellerine sağlık 🙂

    Beğen

  11. ayağınaki terlikler olmasın canım gerek yok çıblak ayaklarınla olsun lütfen

    Beğen

  12. Geri bildirim: Hobbitler ve Cüceler İhmale Gelmez | ornitorenk handmade

  13. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

  14. Geri bildirim: Madem Bahar Geldi | ornitorenk handmade

  15. Geri bildirim: Bugün Bir Ornitorenk Handmade Kolay Olunmuyor | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.