Madem Bahar Geldi

Standard

Bir şeyler biçtikten sonra artan kumaş parçalarını sizde benim gibi atmıyorsunuz değil mi?

Atmayın.

Mesela ben nefis keten bir kumaştan önce bir Elf Elbisesi diktim, sonra kalanlardan bir Elf Eteği, ardından Kitap Kabı ve şimdi de bu örtü ve hala elimde minnacık bir kaç parça var atmaya kıyamadığım daha önce size bahsettiğim evin alanını kat be kat aşan gizli dehlizlerimde sakladığım ben bundan bir şey yaparım ki anını bekliyorlar.

Bu parça ucundan sarkan bir iki parça dışında tam bir kareydi zaten, şöyle bakınca ben bundan bir örtü yaparım dedim. Bu örtü hiç bir şeyin örtüsü nerede kullanacağım belli değil, zaten çok örtü kullanan biri de değilim ama bu örtüyü çok sevdim balkon kahvaltıları için ekmek sepetinin üzeri örtülebilir mesela bu örtüyle olamaz mı?

Önce pazen aplike yapmayı düşündüm ama çiçekler ya çok büyüktü ya da çok küçük bu retro çiçek desenlerini oldum olası çok severim zaten. Bir de benim çocukluğumda yatak, yorgan, minder, perde pek çok şeyde kullanılan kumaşlar böyle desenlerle bezeliydi, o güzel günleri anımsatıyor ondan seviyorum belkide bu desenleri. Şimdi bulsam ne güzel elbiseler dikerim o kumaşlarla ben. Örtüyü doğaçlama işledim çoğunlukla teyel alır gibi, bazı yerlerde zincir işi, bazı yerlerde tohum işi hemencecik bir kahve içimlik zamanda akşam otururken yapıverdim şimdi sırıtarak izliyorum hiç bir şey örtümü.

Madem bahar geldi, madem çiçekler açtı sebepsiz yere sırıtabilirim.

madembahargeldi1 madembahargeldi2 madembahargeldi3 madembahargeldi4 madembahargeldi5

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

11 responses »

  1. ne bereketli kumaşmış:) örtü harika olmuş bayıldım.
    ben de en fazla bu kadar işleyebilirim. doğaçlama. nakış dediğin böyle olmalı değil mi??
    güle güle kullan şahane örtünü. eline, emeğine sağlık.
    sevgiler kucak dolusu…

    Beğen

  2. yaptıklarını her gördüğümde kendimi beceriksiz ve tembel hissediyorum!

    Beğen

  3. diktiklerimin içinde sadece bir kez giydiklerim var, ikinci kez sıra gelinceye kadar uzun süre dolap bekleyenler var ki ben düzenli olarak giymediklerimi eler yardım kuruluşlarına gönderirim yeniden moda olur aman ben bunu çok severek almıştım iki kilo verip tekrar içine girebilirim ki bunun demem ama buna rağmen bena göre kalabalık olmaya başladı gardrobum ki eminim ki seninde öyledir bence o mecrayada el atmanın zamanı geldi :))

    Beğen

  4. kedidir o kedi :p ah anneciğim çok istediydi bişeyler öğreneyim de hiç yanaşmadımdı :S valla beceriksizim ben.

    Beğen

  5. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

