Pazenden Klasik Modeller Olmaz Diyen mi Oldu :)

Standard

Daha öncede dikim aşamasında sizinle paylaştığım Burda Dergisi Eylül 2012 121. modeli nihayet bitti, birde benim üzerimde görün. Aslına bakarsanız elbise 42 beden olduğundan bana büyük gelse de fotoğrafladım bakarsınız artık kazulete mi daha çok yakışmış yoksa bana mı? 🙂 Model hakkında daha önce basen kısmının ön aplike parçasının daha dar yapılabileceğini söylemiştim (elbette eksiltilen kadar yan parçaya eklemek şartıyla). Şimdi söyleyebileceğim yaka oyuntusunun daha kapalı yapılıp prova esnasında duruma göre ayarlanabileceği çünkü ben kalıbı birebir çalıştım ve sanki yaka çok açıkmış gibi geldiğinden yakayı bant şeklinde parça ekleyerek döndüm (ütülemeyi unuttuğum için biraz kabarık durmuş en kısa zamanda ütüleyeyim). Ayrıca kol oyuntuları biraz daha kapatılıp yine provada ayarlanabilir, dediğim gibi elbise 42 beden ve büyük olduğu için elbette kol oyuntuları benim üzerimde daha aşağıda duracaktır ancak burdanın bazen yaptığı gibi böbreklere kadar açık kol oyuntusundan izler taşıyor sanki model :). Sanırım sahibini bulduğunda tüm bunların ne kadar doğru olduğunu öğrenebileceğim ya da uyabileceği birilerine giydirip buraya sonucu eklerim 🙂

pazenpenye1 pazenpenye2 pazenpenye3

8 responses »

  1. Ne kadar değişik olmuş bu. Ama desenli kumaşın tam basen üzerinde genişlemesi basenleri olduğundan geniş göstermiş gibi. Bu yüzden de iddialı bir model olmuş. Benim gibi koca basenliler değil, senin gibi incecik bedebler için ideal. Ellerin dert görmesin Gonca tanesi.

    Beğen

  2. Bende bakiyorum bakiyorum allahim diyorum, neden bu kiz bunu boyle hanim verdi, hizmetci giydi gibi yapmis ki? Meger senin degilmis, rahatladim yaa, yazinin sonunda:)) Gayetde guzel olmus pazenle, ama tabi beden sahibinde daha hos duracaktir diye eklemeden gecmeyeyim yine:)) Opuldun…

    Beğen

  3. hahahaha tamda öyle oldu evet hanım verdi hizmetçi giydi bayıldım bu tabire. aslında yayınlamamda o yüzden gecikti öyle eğreti durduki üzerimde yayınlasam mı yayınlamasam mı düşündüm. kazulette benden daha iyi durduğu kesin:)

    Beğen

  4. pazen güzeli oldun yine
    gönülleri çeldin yine
    pek değişik olmuş hadi giy gel izmir ‘e
    ellerine sağlık 🙂

    Beğen

  5. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

