Hobbitler ve Cüceler İhmale Gelmez

Standard

Bu güne kadar Elfler için diktim hep çeşit çeşit elbiseler, etekler, tunikler, yelekler hatta minik Elfler‘i de unutmamak gerekte dedim. Sonra bir ara Hobbitler ve Cücelerden haber geldi bize niye dikmez diye. Dikmez miyim hiç dedim bir Thorin Oakenshield’in karizması kimde var a dostlar.

Geçenlerde” gün bu gün” dedi içimden bir ses “haydi geç makinenin başına”. Süet ve deri kumaşlarımı döktüm ortaya sonra onlara en uygun kumaşımı da çıkardım başladım biçmeye hatta bir sır vereyim kumaş parçanın bir tarafını ters biçmişimde kumaşın gerisi de olmadığı için şeklini biraz değiştirerek kullandım aman ses etmeyin. Kalıp Burda Dergisi 2012 yılı Ekim sayısından 120 numaralı model.

etek kemerteknikçizim

Biçki yaparken hangi katı hangi kumaşla biçecekseniz kalıp parçaları üzerine not almanız işi kolaylaştırıyor benden söylemesi 😉

 

 

 

 

 

 

 

Burada buluşacaktık neredeler acaba?

etek kemer2 etek kemer1

etek kemer4

Bir ses mi geldi oradan?

etek kemer3

to be continued…

Bir cevap »

  1. devam edecek derken bu etek bitmedi mi şimdi ?? eteği niye pantolonla kombinledin avangart modasına mı kapıldın kuzum ? gerçi etek de tek başına çok mini görünür yahuuu !! dağda bayırda gezersen korkutucu sesler de duyarsın tabii 🙂 kaç kaç yılan var orada diyecem lakin sen yılandan korkmuyo kiiii 🙂

    Beğen

  2. Cüce ve Hobbitler için diktiklerim devam edecek anlamına 😉 etek aslında kemer etek o yüzden tayt ya da pantolonla kullanmak gerek yoksa bilirsin hiç bir modaya uymam

    Beğen

  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık..bende dikmiştim bundan..ben kumaşları biraz kışlık olarak kullandım galiba daha tok olmuştu..seninki her forma giriyor harekette fotoğraftan anladığım kadarıyla 🙂

    Beğen

  4. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.