Bahar Kokulu Giysiler

Standard

Pazenlere fısıldayan kadınların hemen ardından bir etkinlik daha yapalım diye çıktık yine bir birinden becerekli bir sürü dikişsever ile yola.

Etkinlik amacı belli birlikte ortaya çıkardığımız etkileşim ve motivasyonla denemediklerimizi denemek.

Yoksa hepimiz etkinliklerden bağımsız da dikiş dikiyoruz aslında. Ama kendimizi zorlayan amaçlar ve kurallar koyarak ancak daha cesur davranabiliyoruz bazılarımız.

O sebepten kumaş temalı gidiyorum ben etkinliklerde, bu etkinlikte dikmesi zor olarak algılanan aslında bir iki küçük numara ile baş edilebilen ama bazılarımızın bunu denemek için birilerinin hadi demesini beklediğimiz kumaşlardan bir kaçı olan şifon, dantel ve fistoyu seçtim.

Bahar kokulu giysiler dikelim dedim özlenen bahar bir türlü gelmek bilmedi bazı yerlere Nisan sonu kar gördüler, Baharın Ocak sonu başladığı Mayıs başı bittiği Kaş gibi yerlerde de yağmurlardan baharı göremeden yaza geçtik ama olsun niyet değil mi önemli olan.

Bundan sonraki etkinlik için içinde yaz kelimesi geçen bir etiket kullanmayalım ama olur mu? Yazı da feda etmeyi kaldırmaz benim yüreciğim.

Başlayalım mı dikilenleri görmeye?

Kendime torpil yaptım kendimle başlayacağım. Bir dantel çanta, bir fisto elbise, iki dantel bluzla bitirdim etkinliği

Özlem hem puanlı hem bebe yaka, hem mini mini büzgüleri ve daha bir sürü güzel detayı olan nefis bir elbise dikti. Yetmedi bir de fisto gömlek dikti üstelik gömleğin düğmelerini bile kendi yaptı hani şu düğüm atılarak yapılan Çin düğümü düğmeler var ya işte onlardan, gel de kıskanma arkadaş.

Gökçe hevesli, heyecanlı ve maceracı ruhu olan bir dikiş sever. İki fisto bluz ve bir dantel detaylı tişört dikti. Dikiş maceralarını blogundan takip edebilirsiniz.

Günseli her zaman çok yaratıcı ve ilham verici. Fisto kumaş kullanarak bir yelek ve danteller ve işleme detayları ile bir ceket hazırladı.

Meri birbirinden güzel dört elbise ve bir bluz dikti   biz burada elbiselerden üçünü göreceğiz zira Minsk hava şartları şu an için fisto ve şifona izin vermiyor. Napalım diğer elbiseyi de biraz bekleriz.

Fatma bu etkinlikte inanılmaz üretkendi hepsi birbirinden güzel beş parça dikti ve etkinliğin Meri ile birlikte en çalışkanı oldu.

Suzi Lili için iki güzel elbise hazırladı. Lili’nin fotoğraflarındaki inanılma güzel enerjiye bakarmısınız.

Obsesssew sürekli küçük dilimizi yutmamıza sebep oluyor ve inanılmaz temiz ve düzgün dikiş dikiyor işin hakkını veriyor.

Nurten in zekasına ve temiz dikişine hastayım. Missoni dantel kullandı bu bluzu dikerken ve kendinden astarlı dikti. Daha başka parçalarda dikti ben merakla bekliyorum ve eminim ki değecek.

Gül önce beni kandırmaya çalıştı çiçekli elbisesi ile bahar kokuyor bu da diye, ama kül yutmam. O da ondan sebep Zeynep’e bu güzel elbiseyi  kendine de bluz dikti fena mı?

Seda benim adım dantel dedi. E hadi o zaman dedik ver adının hakkını, verebilmiş mi?

Etkinlik için bir etek iki bluz tasarladı.

Mevlüde ben dikmem dedi, yerim dar dedi, yenim dar dedi sonra dayanamadı dikti. Ay iyi ki dayanamadı baksanıza şunun güzelliğine.

Handan

birbirinden güzel üç parça ile katıldı etkinliğe.

 Elvan Pektaş elindeki oldukça eski el örgüsü dantelleri kullandığı çok şık bir bluz tasarlamış.

Necla  kollarında fisto kullandığı yakasına danteller aplike ettiği şık bir bluz dikmiş.

Türkan kızı için bir mezuniyet elbisesi ve kendisine bir şifon bir dantel detaylı bluz dikti. Mezuniyet partisinin en şık kızı şimdiden belli.

Hande  fisto bir gömlek dikti kendine.

Aysel hanım bu birbirinden zarif elbiseleri dikti etkinliğimiz için.

Nurşah hanım Duru’ya nefis bir elbise dikti sırtı kalp detaylı.

Tuğçe bir bomber ceket ve bir küçük hanım için bluz dikti.

Irmak hanım kendisi için bir yelek, tatlı kızınada bir etek dikti.

Sibel iki şifon elbise ve bir dantel etek ile aramızda.

Sezen sezonun modası volan kollu bir fisto bluz ile katıldı etkinliğe.

Elçin Uyanık kızına  Burda çocuk 2016 sayisi 629 nolu kalıbı kullanıp bir elbise dikti. Siyah şifon elbisede Burda pratik dikiş 2017 sayisi 4A nolu kalıbı kullanırkefistolu beyaz bluz ve siyah çicekli şifon bluz pratik kesim.

Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere, sevgiyle…

Bir cevap »

  1. Gonca Hanım, herkesin binbir emeği bir yana bu yazı da buram buram emek kokuyor. Onca mail, onca fotoğraf.. Elinize sağlık! Çook güzel olmuş. Etkinlik için de cok teşekkürler gerçekten teşvik oldu çok da iyi oldu. Yine beklerizz:) Kalin sağlıcakla

    Beğen

  2. Hepsi birbirinden guzel ve chic. Ne marifetli hanimlariz biz boyle 🙂 Katilmam diyenden kork demisler:)) Size yaz mi geldi? 😦
    Olsun sanki ucundan accik bizede bahar geldi gibi:))

    Beğen

  3. canım harika bir etkinlikti herkes çok güzel şeyler yapmış . herkesin eline sağlık :)) çiçekli elbise bahar kokmuyorsa dantelleri yetiştiririz bir sonraki etkinliği sabırsızlıkla bekliyorum sevgiler

    Beğen

  4. Harika bir etkinlik oldu. Herkesin eline sağlık. Size de ayriyeten çok çok teşekkürler.

    Beğen

  5. Bizlerden çok senin emeğin var her birimizi ayrı takip etmek ve böyle organize bir yayın yapmak kesinlikle kolay değil. Ayrıca geç kaldığım halde buraya fotoğrafları eklemen büyük nezaket çok ama çok teşekkür ederi. Birbirinden güzel cicilerimize bakınca hepimiz adına çok güzel bir etkinlik olmuş cok teşekkürler yeniden sevgili Gonca.

    Beğen

  6. hepsi birbirinden güzel… bayıldım. en sevdiğim malzemeler dantel ve şifon… keşke dikebilsem. 🙂 bu arada blogumda ve instagram adresimde çekiliş var. sizi de beklerim.. 🙂

    Beğen

  7. Ben fotoğraf göndermeyi unutmuşum. Hepsi çok güzel olmuş herkesin emeğine sağlık. Etkinlik için teşekkürler.

    Beğen

  8. Geri bildirim: Bahar Kokulu Giysiler Vol II | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.