Pazenlere Fısıldayalım mı?

Standard

Baharı çiçek çiçek pazenlerle karşılayalım mı?

Hep birlikte pazenlere fısıldayalım mı?

Meri benim kanıma girdi, ben de sizin aklınızı çeleyim mi?

Mart ortası gibi mesela 20 Martta diktiklerimizi paylaşalım mı?

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

  1. Bu yıl pazenler kimsesiz kalmıştı, kimse etkinlik yapmadıydı. Süper oldu bu.Benim kalıbım hazır 🙂 Utanç içindeyim taa 2-3 yıl önce dikmeye karar verdiğim pazen elbiseyi halen dikemedim. Belki bu sefer olur. 20 Mart iyidir.

    Beğen

  2. Hadi fisildayalim bakalim!!! Gerci benimkiler husranla sonuclaniyor ama, hepsi birer tecrube deyip bir pazen daha katledebilirim senin icin:))

    Beğen

  3. Kasımda yapıyorduk Çiçekler ve Kadınlar pazen etkinliğimizi,tabi kaldı bu sene.Ben dikemem ne yazık ki ama benim için de dikin siz bu sene.Geçen sene de Pazenlere Fısıldayan Kadınlar/Çiçekler ve Kadınlar demiştik,bir sürü güzellik çıkmıştı.Özge,senin geçen seneden hazırlanmış projeni de unutmadım,ona göre.Kız Gonca,hadi bakalım bu sene de ben misafir anne olayım.Fikrine sağlık.O minik pembe desenliye de bayıldım ayrıca.Ben Sevda bu arada.

    Beğen

  4. Fısıldayalım Goncam fısıldayalım inşallah. Şu ataleti de bu vesileyle atalım. Pazen ne güzel bir kumaş ne güzel bir doku. Hiç bir kürke, satene, ipekliye, günün yükselen trendi hepsi birer saray prensesi hatunların brokarlarına değişmem. Fikrine sağlık. Umarım en kısa sürede bloğa da döner ve konuyu duyururum.

    Beğen

  5. Geri bildirim: Pazenlere Fısıldayan Kadınlar – My Blog

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.