Salaş Bağlamalı Elbiseler

Standard

Daha önce kendime dikmiştim bu elbiseyi, çok beğenildi çevremde. Hala severek giydiğim elbiseden arkadaşlarımada diktim.

baglamalielbise1 baglamalielbise2 baglamalielbise3 baglamalielbise4

Bir cevap »

  1. Süper süper süper… Ellerinize sağlık. Bayıldım. Daha ne sayayım yav! 🙂 Bunları siz mi tasarlayıp dikiyorsunuz yoksa bir kalıbı var mı? Ben de terzi kızı olarak amatör bir şekilde ilgileniyorum ama hiç elbise falan dikmedim. Ama bunları gördükce hevese geldim 🙂

    Beğen

  2. ne güzel iki ortak noktamız var adımız ve terzi kızı olmamız. annem çok iyi bir terziydi ama ben el işine karşı çok önyargılıydım elimde iğne ile nasıl asi olabilirdim ki. şimdi ise kemdi kendime öğrenmeye çabalıyorum. hazır kalıp kullanmışsam mutlaka belirtiyorum birde hiç bir zaman kullandığım kalıba sadık kalmıyorum kendimce oynuyorum. kendi kalıplarımda var elf serisi mesela

    Beğen

  3. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

  4. Geri bildirim: Salaş Bağlamalı Elbise Nasıl Dikilir? | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.