Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl, Yeni Yıl Bizlere kutlu Olsun

Standard

Yaptım bitirdim de paylaşmaya vaktim olmadı yeni yılın gelmesine şurada ne kaldı biraz daha beklersem gelecek yıl yayınlamam gerek. İsa’yla aynı gün doğmuş olmam dışında bu günle uzaktan yakından ilgim olmasa da işte yeni yıl süsleri ve broşları.

yeniyil1 yeniyil2 yeniyil3 yeniyil4 yeniyil5 yeniyil6 yeniyil7 yeniyil8 yeniyil9 yeniyil10 yeniyil11 yeniyil12 yeniyil13 yeniyil14

Bir cevap »

  1. sen İsa ile aynı gün doğduysan ben de doğdum o vakit ayoll 🙂
    çok sevdim bu süsleri !!
    yeni yıla bu süslerle gireceğine göre tüm yıl keçe işi yapacan demektir 🙂

    Beğen

  2. isa’nın doğum gününü nerden bilyorlar Hz Meryem’i kovmuşlar ya zina yaptı diye de ,dağın başında doğum yapmış kadıncağız . sanki doktor kontrolünde doğum yaptı da tarihini tam biliyorlar. bu 24 aralık muamma sonradan uydurmuşlardır bence. benim annemin bile doğum tarihi belli değil.

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.