Eurovision Teyzeleri

Standard

Dün bunlar çıktı geldi kahveye diye biliyorsunuz, çok kalabalıklar ama misafir bu seste çıkarılmaz ki iyi buyun dedim ama ayakkabılarınızla girmeyin size yetecek kadar terlikte yok bizim evde yettiği kadar patik falan veririm olmadı yerler halı zaten bir şey olmaz. Kahveydi kekti konuştuk biraz anam bazılarını gözüm ısırıyor sonra diyorum “kızım bunlar Rus bizim köyden değil ki nereden tanıyacaksın”.  Aman dedim rezil olursam olayım “pardon” dedim “ben bazılarınızı tanıyor gibiyim” gülmeye başladı bunlar meğersem şu bizim Ajda’yla yaşıt Eurovision teyzeleri değilmiymiş. “E teyze” dedim “bizimki sahneye mayoyla çıkıyor hala siz böyle başta yazma önde önlük dolaşınca tanıyamıyor tabi hemen insan” “boşveeeer” dediler “böylesi daha iyi istediğimiz gibi yer içeriz, 66 yaşında hala neyin mayosu. Bıyık bile almaya gerek yok yaşlanınca kas kas nereye kadar e kuzum” dediler hak verdim valla.

eurovision1 eurovision2 eurovision3 eurovision7 eurovision6 eurovision5 eurovision4 eurovision8 eurovision9 eurovision11eurovision10

Bir cevap »

  1. aman da aman, favori seçecektim olmadı!yine de önlüğü dantel, kara saçlı kara gözlüye daha bi kanım kaynadı. ne desem nerelere gitsem pek bi güzeller!

    Beğen

  2. nasıl yani o teyzelerle sen tanıştın mı yahuu ? hem de ajda pekkan’la mı yaşıtlarmış vay canına !!ben onları izlemiştim aynı bizim köyün hanımları gibiydiler.senin teyzelerde düğüne gelmiş süslü köylü hanımlar gibi pek kalabalık pek cıvıl cıvıllar 🙂
    renklerine bayıldım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık 🙂

    Beğen

  3. Gonca ,ikinci resimdeki teyzenin başındaki keçenin rengi sarı mı ,yoksa yeşil mi ?benim ekranda görünen rengi sarı değişik bir sarı gibi duruyor . çok güzel bir ton. o renkte yün arıyorum da bulamıyorum.

    Beğen

  4. ben hardal sarısı deyince başka bir sarıyı getiriyorlar. ben bu sarıdan istiyorum bir türlü bulamadım yahuu !! ben de çok seviyorum bu tonu.

    Beğen

  5. goncacım ben senin yazılarını mı seviyorum yoksa yaptıklarını mı beğeniyorum karar veremedim… neyse düşünmeye gerek yok böylece bloguna iki kere geliyorum… yada girince hiç çıkamıyorum… koccaman kucaklıyorum seni…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.