Triko ve Süet Bir Arada

Standard

Farklı dokudaki kumaşları bir arada seviyorum, salaş şeyleride seviyorum. Bir parçada hem farklı dokuda kumaşlar kullanmışsam, hem de salaşsa daha bir seviyorum.

Yarım saatte dikilen iki kare ve iki dikdörtgenden oluşan hafta sonu kurtarıcısı bir tunik. Kolunun ne düşüklükte olmasını istiyorsanız omuz ölçünüze her iki taraf için o kadar birim ekleyerek oluşturacağınız ölçü ile keseceğiniz bir kareye pazu ölçünüzü alarak enini belirleyeceğiniz dikdörtgen iki parçayı ekleyip yaka oyuntusunu açmanız yeterli. Bak yine anlatmak dikmekten uzun sürdü siz en iyisi kendinizde deneyerek görün bunu. Ben triko kumaş ve suni süet kumaş kullandım bakalım siz neler kullanacaksınız bana da haber edin olur mu?

süettriko1 süettriko2

Çok zor bir şeymiş gibi birde çizim yaptım ki akılara zarar 😉

süettrikoçizim

 

Bir cevap »

  1. Allahim yaa guldurdun beni:)) Akillara zarar cizimin super oldu, elimde bir parcam vardi, ne yapsam diye dusunuyordum, cok guzel olmus seninki. Hadi bende yapayimda pisti olalim bari 😉

    Beğen

  2. hehehe bir iki dikdörtgeni birleştirmek çok bir olaymış gibi birde çizim yaptım ben ve delibozuk işlerim işte. dik valla kız olalım pişti, zaten tanışmamızı sağlayan şalvar pantolonla olmuştuk daha önce çok şok olmam yani topu topu anlaşırız yorg düşesine beş çayına giderken sen giyme ben giyicem diye önceden haberleşiveririz nolacak. zaten lohusa ya şimdi o pek farketmezde ne giymişiz ne etmişiz diye. ama çıkışta gazeteciler görüntü alır biz yinede önceden anlaşalım…

    Beğen

  3. çok kullanışlı ve şık olmuş bence 🙂 arabalı fotoğraf da pek havalı canım 🙂
    sağlıkla giy

    Beğen

  4. Başlıktaki “bir arada” yazısını “bir ARABA” olarak okudum. Fotoğraftaki araba da beni yanılttı galiba. Arabada süet detay aradım. Arabaya süetten anahtarlık mı yaptın, nazarlık mı diktin diye tırım tırım arabayı taradım. Bi dur, bi yazıyı oku değil mi? Çok tezcanlıyım napayım. Bluzun renkleri süper. Zaten çok severim grinin elli tonunu, sana da çok yakışmış. Güle güle giy.

    Beğen

  5. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.