Hobbitler Gelmiş

Standard

Hobbitler gelmiş bana da haber salmışlar “eski ekibi yeniden topluyoruz” diye hemen “yayımı sadağımı veri”n dedim ne zamandır kullanılmıyor tabi bulamadılar. “Tamam Katanayı getirin o zaman” dedim attım omzuma “neredeler” dedim kahvedelermiş okeye dördüncü lazımmış. “Çocuklar” dedim “daha ciddi işler için çağırın lütfen.”

hobbitlergelmis1 hobbitlergelmis2 hobbitlergelmis3 hobbitlergelmis4

Bir cevap »

  1. :)hehe hoşgelmişler.. bu hobbitler de hep böyle boş beleş işlerle uğraşır zati.. en güzeli cüceler, bi kere kalenderler, misafirliğe gittiklerinde yediklerini içtiklerini bile toplamadan gitmezler:) bu arada balkon manzarasında elektrik direkleri olmasa, filmin platosuna mı gittin diyecektim, o kadar şahane.. elbiseyle katana daha da şahane..ellerine sağlık..

    Beğen

  2. cüceler candır, hastayım zaten saçlarına şampuan reklamı yaptırılası gür ve sağlıklı belik belik 🙂
    manzaraya bakıp havaya girmeyeyim nerede yaşadığımı hatırlayayım diye o direklerin varlığı lazım aslında yoksa borda kadife pelerinler dikip giyip gideceğim sıkıcı devlet dairesi işyerime :)))

    Beğen

  3. hobitler mi gelmiş? ee sarma ,kek, kısır falan yapıp ağırlasaydın derdim ,lakin sen bir elf kızı olduğuna göre senin elf böreği falan yapman lazım.elf böreği tarifini alırım senden sonra 🙂
    uzun süredir elf modası görünmüyordu ekranlarda ,geri dönmüş bakıyorum elfler kayıp dünyadan 🙂
    bu kıyafeti devlet dairesinde giydirseler devlet daireleri için düşündüğüm sıkıcı iç karartıcı duygular yerini neşe ve sevince bırakır. ama nerde öyle devlet dairesi ?hobitlerin ülkesinde buluruz ancak öyle bir devlet dairesini.
    çok temiz ve güzel dikmişsin, etek uçlarına bayıldım!! o şekilleri düzgün dikmek maharet ister ellerine sağlık elf kızım benim 🙂

    Beğen

  4. mevsimden dolayı elf kıyafetleri artık çok görünmüyordu ama yaz için bolca dikmem gerek, aslında bu neredeyse altı aydır bekleyen bir siparişti 🙂
    işte illaki sıkıcı olacaksınız diyorlar bize filiz illaki gri olacak duvarlarımız ve illaki bizim suratlarımız asık olacak ki sizler geldiğinizde devlete küsün ve kızın!!!

    Beğen

  5. devlet çok başarılı bu konuda, işe yarıyor o sıkıcı renkler ve kıyafetler :)devlet kapısına gitmemek için bin takla atıyom.

    Beğen

  6. aman allahım devlet memuru olduğunu bilmiyordum… ama inan senin yüzü suyun hürmetine daha bir sevecen bakıcam artık memur ve memurelere… 😀

    Beğen

  7. bide nispet yapar gibi böööle aralık ayında kolsuz molsuz… bizim bi taraflarımız donraken … olmooor gonca hanım olmoor… bulan var bulamayan var :))) sevgiler

    Beğen

  8. itirafımdır o pozu verene kadar donan yerlerim oldu 🙂 hava açık ve parlak olabir ama günün devamında şimdiye dek yaşadığımız en şiddetli fırtına çıktı o yüzden müsterih olunuz buralarda üşüyor :)))

    Beğen

  9. hemde 17 yıllık emekliliğime (ki eğer yasa değişmemiş olsaydı) 3 yıl kalmış kazzık kadar ama mesai içinde ayağında çarık şalvar dolaşan bir devlet memuru (tanrım ne olur bunu duyup gerekli kılık kıyafet yönetmelikleriyle tekrar oynamasınlar amin)

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.