Ornitorenk Handmade Ornitorenk :)

Standard

Bir ornitorenk varmış kumaşları çok sever küçücük parçalara bile kıyamazmış. Yıllar önce bir etek dikilmiş küçük bir parça kumaş artmış, Ornitorenk saklamış onu, sonra bir pantolon almış Ornitorenk çok da uzun sayılmazmış 🙂 paçalarından arta kalanları koymuş kenara. Bir gün Ornitorenk’in oğlu hastalanmış hiç huyu değilken gündüz vakti uykulara dalmış. Ornitorenk uyandığında sevinsin diye O’na bir Ornitorenk dikmeye karar vermiş. Ördek gagalı, kunduz kuyruklu, kurbağa ayaklı tombiş mi tombiş bir Ornitorenk dikmiş.

Bir cevap »

  1. Merhaba, ben kız arkadaşımın dogum günü için bizce cok özel bir anlamı olan ornitorenkin peluşunu almak istiyorum. Birçok yerde aranmama rağmen bulamadım bu el emegi vermiş olduğunuz ornitorenki bana satarsanız beni gercekten cok mutlu edeceksiniz. Teşekkürler.

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.