Tilda Salyangoz

Standard
Ben gerçekten kumaş konusunda çok cimriyim. Bu pötikareli kumaştan komşum Emel’in kızı Zehra’nın bebek şekerlerini, altın yastığını ve şeker sepetini yapmıştık nasıl hesaplamışsam kumaştan 20 cm bir parça ve kıymık kıymık parçalar dışında hiçbirşey kalmamıştı. Emel kumaşı bana bıraktı sen bundan birşey yaparsın diye işte o kıymık kıymık kumaşları atmaya kıyamadım, kareleri birbirine denk getirerek birbirine ekledim ve internette gezerken bolca gördüğüm Tilda salyangozlardan yapmak istedim. Salyangozun gövdesi ise Jean elbisemden artanlardan. Kalıp indirmedim kendim çizdim ama kalıp isterseniz google görsellerden Tilda snail diye aratırsanız mevcut. Salyangozu diktim elyafla doldudum parçaları birleştirdim fakat kumaştaki ek yerleri gözüme battı. E ben yemeğe misafiri ağırlamış çayı sohbeti bitirmiş herkesin yatağa girdiği saatte o kadar uğraşmışım kıyılıp atılır mı salyangozcuk? Elbette atılmaz benim kıyıya köşeye sokuşturduğum bişeyler vardır elbet bu kusurları kamufle etmeye dedim. Döktüm ortaya malzemeleri Nurşen’ciğimden gelen eski boncuklar, anneciğimden kalan hazır dantel, formamın ve vaktinde başka bir projede kullanılan düğmeler. İşlemek dikmekten uzun sürdü postu girebilmek için bilgisayar sırası bekleyince de saat 3 oldu bu saatte daha ne olsun değil mi 🙂

Bir cevap »

  1. Bir salyangozu yastık olarak hiç düşünemezdim ama ne kadar hoş olmuş, ellerine sağlık 🙂 ayrıca çok da güzel bir değerlendirme, sevgiler

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.