Mavi Pazen Elbise

Standard
 
 
Elbiseyi dikerken iki ayrı desende pazen kumaş kullandım. Daha iri çiçekli olan kumaş yakadan başlayarak aşağıya doğru genişleyerek gidiyor ve yay çizerek cepleri oluşturuyor.
 

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

  1. Geri bildirim: pazen elbise dikişi

  2. Genel bir yorum yapıyorum, kesinlikle tüm kendine yaptıklarını kendime yapmak istiyorum! hepsi birbirinden güzel ve fakat nasıl yapılacağını nasıl öğrenicem 😦 tek üzücü tarafı bu. Zevkine ve becerine hayran kaldım sayın ornitorenkhandmade.

    Beğen

  3. tüm elbiseleri ne yapacağımı bilmeyerek diktim yani ortada üzülecek bir taraf yok, sadece denemek için cesaret etmek gerek. küçük bir not defterim var benim aklıma gelen modelleri çizerim ona sonra burda dan çıkardığım basit bir kalıbı mesela sadece bir omzun robaya kadar olan kısmını kullanır kalanını uydururum ben ve bilmeden yaparım bunların hepsini sadece biraz cesaret gerek.

    Beğen

  4. herşey çok güzel olmuş ellerinize saglık sizi takip ediyorum cesaretinize hayran kaldım başarılar sizinle görüşebilseydim çok soracak püf noktalar olurdu ben ceren dünkar saygılar

    Beğen

  5. Çok teşekkür ederim, buradan da sorabilirsiniz, mail de atabilirsiniz mailler mutlaka dönüş yapıyorum ve blog yazmaya başlayalı beri bir çok blog yazarı ile de takip edenlerle de görüşme şansım oldu kim bilir 😉

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.