Burda Çocuk Sayısı Sadece Çocuklar İçin midir?

Standard

Elbette hayır.

Reglan kol hep çok sevdiğim bir modeldir ancak sevgili Burda nedense yetişkinler için bu kalıbı verirken yakayı kayık yapar onun dışında milyon alengir katar ve ben o kalıbı düzeltmeye üşenirim.

Evet üşengecim, saklanacak bir durum değil bu ve tembellik hakkı kullanabileceğim  bir dünya hayali kurardım hayal kurabildiğim dönemlerde.

İş böyle olunca çocuk sayısında verilen tam istediğim gibi bisiklet yaka, olabildiğine düz ve spor reglan sweatshirt kalıbını boyumun kısalığı ve minyonluğumdan faydalanarak kullanabilirim. Siz de benim gibi garson boy, bodur tavuk, minyonsanız eğer 156 cm için verilmiş kalıplara şans verin 😉

Çok sevgili Oblem bir süredir nefis kumaşlarını bizlerle paylaşıyor ve bu sayede sahip olduğum muhteşem totem desenli penyemi bu projede öyle bir kullandım ki kalan parçadan belki bir papyon çıkar 🙂

Bunun yanında daha önce kendime bir elbise diktiğim siyah çelik penyeden kalan parça için de yine aynı şey geçerli.

2015 Yılı Çocuk Sayısı 652 sayılı swetshirt kalıbını kullanarak bir Efekan’a bir kendime sweatshirt diktim. Ve yine aynı dergiden 619 sayılı kalıp ile Efekan’a bir eşofman altı diktim.

Kalıpların teknik çizimleri.

burda2015-1-652 burda2015-1-619

 

Kalıbı kendim için kullanırken  önce kalıbın üzerinde bir beden büyütme yaptım ancak bunun çok da gerekmediğini düşünüp sadece kalçasının olduğu kısımdan bir beden kadar genişlettim.

burda2015-1-652-5 burda2015-1-652-1

Sanırım bu bizim ilk ana oğul kombinimiz oldu. İtiraf etmeliyim ben öyle bir örnek giyinmeyi hiç sevmem ki zaten kendi giysilerimi dikme nedenlerimden bir de bu. Ama sanki yakıştı bize siz ne dersiniz? 😉

burda2015-1-652-3 burda2015-1-652-2 burda2015-1-652-4

6 responses »

  1. Teşekkür ederiz Özge hanım, artık yazmalıyım çok boş bırakmamak lazım blogu dedim inşallah karar sürdürülebilir olur. Efekan çok hızlı büyüyor şu an ayakkabı numaralarımız aynı 🙈 bu sene ona alınan ayakkabılar seneye bana kalacak 😂 çocuğa güzel ayakkabılar alıp kendime yatırım yapayım bari 😂 Sevgiler

    Beğen

  2. Ayyyyy kiskanc anneeeeee:) Efekan’in kaliplarini da kullanmaya basladinnnn, birde ayakkabilar icin planlara girmis yarabbimm:))
    Saka bir yana valla yakismis Gonca’m. Ana-ogul pek bir yakismis size. Guzel gunlerde kullanin.

    Beğen

  3. Ahahaha tıpatıp aynı giyinmişsiniz güyaa.Koymuşsun farkını gene ortaya Gonca işte…Valla çok haklısın kalıp konusunda,ben de çocuk kalıplarına şans veriyorum sıkça.Hele de kabarık etekli,robalı modellere,yaşım mı geçmiş,kime ne,gihihi.Valla çok beğendim,ellerine sağlık.Şimdi adım çıkmaz burada,ben Sevda.Bi de bir şey daha yazacağım,Özge’ye yazmışsın ya,ben de çocuklardan kalanları giyiyorum hala.Allaam çok akıllıyız ya😜😜😜

    Beğen

  4. Kesinlikle aynı şeyleri düşünüyoruz sevgili Gonca. Burda Dergilerinin çocuk madellerinde hep gözüm kalırdı:)) Bende çok uzun boylu biri olmadığımdan hep çocuk kalıplarını dönüştürme arzusu duymuşumdur:)). Çok yakışmış ikinize de totemlerinize de bayıldım. Efekanın Eşofman kalıbı da çok güzelmiş, ikiniz de güzel günlerde giyin:)

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

