Haftanın Instagram Anları 138-39-40

Standard

Bu süre içinde Instagram’da neler paylaşmışım bakalım mı?

Burada gördüklerinizden çok daha fazlası ki videoları zaten buraya koyamıyorum onları da göreyim derseniz Instagram hesabıma göz atabilirsiniz.

Peki nasıl bakacağız derseniz goncaceylandikici instagram kullanıcı adım.

kitap, çiçek ve acı biber

çok güzel değil mi? hı hı, evet bencede

bir bok böceği irite edici gelirken uğur böceğinin sevimli gelmesi haksızlık değil mi sizce de? 🐞

#porcelain #ceramics #yusufcukböceği #dragonfly

pattiz böcee

torna ustası sahalara döndü

dondurma dikmiş ama sulamayı unutmuş 🍦

ağaç menekşesi

#ihavethisthingwithfloor

pazar

 

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.