Haftanın Instagram Anları 111

Standard

Bir hafta daha sona ererken bakalım geçtiğimiz hafta boyunca neler yapmışım?

Ama olur ya anı anına ne yaptığımı görmek istersiniz Instagam kullanıcı adım goncaceylandikici

evden uzakta 😢

evden uzakta 😢

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

kentsel kerpiçsel doku

kentsel kerpiçsel doku

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

galp

galp

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

tek bir tür mü O’nu seçti sandın?

tek bir tür mü O'nu seçti sandın?

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

ama çok datlı

ama çok datlı

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

moda diyor böcek diyor işte bak şimdiye kadar haklıymışım bilim de beni doğruluyor

moda diyor böcek diyor işte bak şimdiye kadar haklıymışım bilim de beni doğruluyor

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

moda diyor böcek diyor işte bak şimdiye kadar haklıymışım bilim de beni doğruluyor II

moda diyor böcek diyor işte bak şimdiye kadar haklıymışım bilim de beni doğruluyor II

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

bakışma

bakışma

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

içim düğüm düğüm

içim düğüm düğüm

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

iş yaparken o dil çıkarılacak

iş yaparken o dil çıkarılacak

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

kocaman, her elementten bir parça içinde bulunduran periyodik cetvel

kocaman, her elementten bir parça içinde bulunduran periyodik cetvel

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

curium

curium

A post shared by Gonca Ceylan Dikici (@goncaceylandikici) on

Efeken ve kelebekleri ile ilgili çok güzel videolar yayınladım ve bu fotoğraflar dışında daha bir sürü fotoğrafım var ama onları da gezi yazısı için saklayayım yalnız videoları merak ediyorsanız şimdilik instagram profilime mutlaka göz atmalısınız.

Biz bu arada bambaşka yerleri gezeceğiz ve inşallah dönüşte size güzel gezi yazıları hazırlayacağım.

Bize şans dileyin sağlıkla güzel bir gezi olsun.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

