Dwarflar Aşkına Pazenlere Fısıldadım Yine

Standard

Pazen…
Pazenlere Fısıldayan Kadın olmak istedim demiştim daha önce bir de Pazenlerin Efendisi durumu var Orta Dünya aşkından.

Ve aslında ne Elfleri ne Hobbitleri en çok Cüceleri sevdim ben hele Meşekalkan…
Uzun süre Elf elbiseleri, etekleri, bluzları ürettim ama içimde hep bir burukluk Cücelere haksızlık yapıyorum diye sonra deri kemer eteğim ve deri detaylı pazen eteğimle durumu biraz toparladım.
Madenci ve zanaatkar olan bu ırkın inatçılığı, yılmazlığı ve onurlarına düşkünlüğü belki onları sevme nedenim.

Ve sanırım madenciliklerinden dolayıdır ki bir elbise ya da feminen çizgilerde başka bir giysi nedense beynimde uyuşmuyor Dwarflarla.
Aslına bakarsan ben bolerolarıda sevmem ama bunun modeli ilginç gelmişti dergide ilk gördüğümde model Burda Pratik Dikiş 2014/3 2A ve eğer dergideki yumuşak kumaşların aksine pazenle denenirse…

original1

pazenbolero13 pazenbolero12 pazenbolero2 pazenbolero1 pazenbolero3 pazenbolero4 pazenbolero5
Ben kepçeyi ele geçirdim Thorin, Yalnız Dağa doğru yol alabiliriz.

pazenbolero6 pazenbolero7 pazenbolero8 pazenbolero9 pazenbolero10 pazenbolero11

Aranızda Toma kullanmayı bilen var mı? diyen gençler yazıyı hazırlarken sizi hatırladım da selam olsun hepinize…
Ve Sevda insan etkinlik annesi olup tek parça ile etkinliğe katılınca fena utanıyormuş ama yırtık omuz kapsülüm, tendinitim ve evden dolayısıyla da makinem ve pazenlerimden çok uzaklarda olmam affettirir sanırım beni bu yazıyı da telefonumdan wi-fi alanı oluşturup netbookumu bağlayıp hazırladığımı söyliyeyim de sanki aman aman bir şeymiş gibi etkili olur belki diye umutlanayım.

Ve son olarak kalıbı denemek isteyenler ben etek ucundan 6 cm kadar uzattım.

16 responses »

  1. Yine farkini koymussun ortaya. Ama ben o modeli hep rahatlik acisindan penye yada triko ile dusunmustum. Pazen esnemiyor ya rahat olmaz gibi geldi bana. Ama masallah kepcelere bile el koyduracak kadar rahatligi varmis baksana.:)) Alper cok sansli, baksana kendisi icin daglari delmeyi dusunen bir Goncasi var:)) zamane uyarlamasi isimler.(ferhatla sirini hayal et sen:)
    Gule gule kullan, Opuyorum en kocamanindan

    Beğen

  2. ben aynı renk bir penye ile iki parçayı da dikmeyi düşünmüştüm ilk dergideki gibi sonra bu etkinlik olunca biliyorsun pazar bende ganii değişik bir şey dikeyim istedim bir de pazar olsun orta dünya olsun derken bu model geldi aklıma şimdi vintage sayısını evde bıraktım konya’dayım aklım o dergide. haftaya prag’dayım geçen sana seslendik sevday’la mevlüde biz gelicez diye duymadın aha ben de başka yere gidiyorum 😛 :*

    Beğen

  3. Eneeeeemmmm nasil duymadim kizzz.? Eeee ama sen yine gel yaaa!!!!
    Nerden seslendiniz? Yaaaaa olmadi saymiyorum, yeniden seslenin hadiii:))

    Beğen

  4. oy oy oyyy,senin gülen yüzüne kurban.Heh şöyle yahu acıcık gül,çok yakışıyor gülmek sana.Çok beğendim fikrini,çok da yakışmış.Sen zaten yıllardır diktiğin için tek parça da yeter canım benim.Nuray’a da aynısını yazdım zaten.Ben sadece pazenleri sahiplenip de size haksızlık etmek istemedim.Sizin varlığınız yeter.Ben de fena üşüttüm,yoksa gelecekti parçalar,eteğim iki gündür masa başı nöbetinde mesela.Bu arada senin Ebru Bizim Funda’ya da bulaşmış,hehehehe..

    Beğen

  5. Ben de bolero sevmem aslinda ama enteresan bi şekilde sevilebilir bi bolero olmuş bu:)) Bi de pazen rengi saçlarla uyumlu olunca, bolero da olsa sevilir bence:)
    Ayrica dwarflara hic de haksızlık yok bence, sadece kemer etekle bile fazlasıyla toparlanmis durum, diğer derili etek de bonus olmuş ;))

    Beğen

  6. hahaha arda çok şebeklik yaptım ondan bu gülmeler bir de kepçeyi ele geçirme sevinci. hemen gidip bulayım hangi yazısında ki ya bu ebru zamanını neden bizle geçirir ki ben yorum yapan herkese bu yüzden çok sevinirim mesela zaman çok değerli ve okumuş etmiş blogu bir de yoruma vakit ayırmış diye

    Beğen

  7. son pazen gömleğinin altında yazıştık,Funda yayınlamamış yorumu da bahsetmiş,aynı sana yazılan yorum,ben de dedim,bu bizim Ebru’dan başkası olamaz,hihihi

    Beğen

  8. hahaha arda çok şebeklik yaptım ondan bu gülmeler bir de kepçeyi ele geçirme sevinci. hemen gidip bulayım hangi yazısında ki ya bu ebru zamanını neden bizle geçirir ki ben yorum yapan herkese bu yüzden çok sevinirim mesela zaman çok değerli ve okumuş etmiş blogu bir de yoruma vakit ayırmış diye

    Beğen

  9. Kumaşlara sıradışı modeller uygulamak en çok beğendiğim tarz ama ben henüz o kadar adım atamadım sanırım zamanla cesaret edip çalışmaya başlayacağım 🙂 seviyorum uğraşlarınızı değişik ve kendince giysilere imza atman harika ! bolero çok şık yani pazenle sportif olunuru da vurgulamışınız …madenci şehrinden selam ve sevgiler….

    Beğen

  10. Fotoğraflar o kadar muhteşem ki en ünlü moda dergilerini kıskandırır güzellikte. pazen ancak bu kadar güzel sunulur 🙂 ellerine sağlık 🙂

    Beğen

  11. teşekkür ederim Filiz’im cep telefonu ile çektik iş yerinde iş çıkışı hava kararınca günlerce bekledi pazenim dayanamadım en sonunda arkadaşımla öğle arası çekiverdik fotoğrafları. boleronun dinamiğine çok yakıştı kepçe şimdi evde fotoğraflanmayı bir aydır bekleyen dikimine iki ay önce başlanıp süründükçe sürünen limonlu elbisem var ama ben evden uzaklardayım hayırlısı bakalım ne zaman yayınlayabilirim

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

