Ne Güzel de Paslanan Çatal Bıçak Takımı Yapmışlar

Standard

Çok uzun yazman istemediğim bir konu bu.

Üç aydır özel gündemimi meşgul ediyor, blogda olmasının tek sebebi sizin de gündeminizi oyalamak ya da konuyu uzatmak değil.

Bu ürün, markayı bilemiyorum ama özellikle bu modelden uzak durun demek.

Model gündelik kullanımlara göre ve kolay ulaşılabilir sayılacak rakamlarda olduğu için çoğu insan tarafından tercih edilebilir o yüzden.

Neden çünkü şu an fotoğraflarını göreceğiniz takım aynı model takımın aynı şekilde paslanmış üçüncü takımı.

Biri bende biri arkadaşımda olmak üzere iki takım vardı.

Ben paslanma bana has sanıyordum ve henüz takım bir yıllıktı ancak paslanmalar yeni başlamamıştı aylardır bu sorunla karşılaşıyor ancak yıkarken bu kısımları temizliyordum bir müddet sonra yeniden paslanıyordu. Arkadaşıma sormak ve ürünü değiştirmeyi düşünmek bir yılımı almış, garip halbuki kendimi böyle konularda hassas sanırdım.

Neyse evet arkadaşımın çatal bıçak takımı da paslanıyormuş ama o uğraşmak istemiyormuş.

Firmaya ürün fotoğrafları içeren bir mail attım, bir müddet sonra telefonumu istediler yine bir müddet sonra beni aradılar konuştuk ve fatura istediler. Hayır faturam yoktu ama konu hassastı bence. Olsun yine de fatura denince tamam dedim alınan bayiden bulurum ama ya bulamazsam onu o zaman konuşalım ama inceleme için ürünü alır ona göre bakarız dediler.

Küçük yerde yaşamanın nimeti, nazın geçer. Bir sene önceki haziran ayı kayıtları deşildi fatura bulundu bir örneği temsilci imza ve kaşesi ile bana verildi.

Firmaya ürünü incelenmek ve gerekirse değiştirmek için gönderirken içine sıkıntımı belirten bir not yazmalıymışım, halbuki sıkıntı gözle görülebiliyordu ki yazdım ve ayrıca aynı sıkıntıyı arkadaşımında yaşadığını o yüzden bu modelle ilgili endişelerim olduğunu mümkünse paslanmayacak başka bir model istediğimi küçük bir çocuğum olduğunu ve onun ben kadar dikkatli olmadığını gözümden kaçması durumunda pekala da bu paslı ürünü kullanabileceğini ürün ederinden daha düşük bir modele de razı olduğumu yazdım.

Firma adres bilgilerini verirken bir de şöyle bir not düşmüştü bize gönderirken kargo ücretini siz ödersiniz size gönderirken biz, yani kendi ürünlerinden doğan bir sıkıntı için o ürünü onlara gönderiyorsunuz ve onlar kargo ücretini bile hesaplıyorlar, halbuki indirimden aldığınız beş liralık tişörtü online satış yapan bir firmaya geri gönderirken kimse sizden kargo ücreti talep etmiyor çünkü geri iade hakkınızı kullanıyorsunuz.

Sonuç benim mektup tıpa tıp aynı yeni bir ürünle bana geri geldi.

Şaşırdım, Allah Allah dedim ben bir firma olsam yazılı şikayetleri dosyalardım!

Henüz ikinci yıkamada ürünün üç beş parçası paslandı bile.

Şimdi firmayla yine yazışma sürecindeyiz.

Fotoğrafları ve sıkıntımı belirtir mailimi attım bir kaç gün sonra telefonumu istediler, iki gündür aramalarını bekliyorum.

schafer1 schafer2 schafer3

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

6 responses »

  1. Aramiza hosgeldin Goncaaaa. Tamam bizimki paslanan takim degil ama yetkiliyle sorun cozememe ayni:))
    Kolay gelsin arkadasim, insallah bir sonuc alirsin.
    Ben 8 senedir, her Turkiye’ye gittigimde, bir yatak basini degistirtemedim. En son bu yaz magazada olay cikardim, ve magaza icindeki musterilere bagirarak sorunu anlattim, sizde ayni seyleri yasamak istiyorsaniz, size iyi alisverisler dedim, magaza aninda bosaldi.:)) Musterilerle bende kendimi disari attim, yoksa magaza muduru o donmus rengiyle kesin beni parcalardi:))

    Beğen

  2. Evlenirken Güral Porselenden bir yemek takımı almıştım. Senelerce kullandım ve bıktım. Hatta tvde yarışma programlarında falan da sanki başka model yokmuş gibi benim takımı hediye veriyorlardı, o kadar bıktım 🙂 Sonunda onları gündeliğe çekip kendime yeni ve şık bir takım almak istedim. Tanınmış başka bir markadan yemek takımı beğendim, beğendiklerimin teşhir ürünü olduğunu ve bana sipariş vereceklerini söylediler, evime de teslim ettiler. Kolileri açınca tabakların kenarındaki yaldızların kesintisiz olması gereken yerlerinin bölüntülü olduğunu, fırçayla boyanmış gibi izleri, toplu iğne başı gibi benekli yaldızları fark edince telefon edip mağazaya geri götürdüm. Benim takımdan 1 tane daha sipariş verdiler, onlar da aynı geldi. Ben mağazada oturup 2 yemek takımından tek tek pazardan tabak alır gibi elimle seçerek 1 takım elde ettim. Tabakların bir de kaşık-çatal hediyesi vardı. Ben farkını ödeyerek bir kaç üst modelini almıştım. Onları incelediğimde parlak kaplamalarının yer yer bozuk olduğunu fark ettim. Böyle düşük bir kalite istesem günlük diye marketlerden falan da alırdım üç on paraya. Neyse o konuda da mağaza bana yardımcı oldu, ellerindeki 3 setten 1 set düzdüm, tek tek. Benim sorunumu mağaza çözdü evet ama benim ayırdıklarımı kim aldı merak ediyorum. Aslında defolu diyebileceğimiz türden ürünler bıraktım geride. Üretici firmaya da durumu izah eden bir mail gönderdim ama dönmediler bile. Benimki keyfe keder bir şeydi de senin çatallar kabul edilebilir bir şey değil. Ayrıca bunları deşifre etmekte yarar var. Ürettikleri malın ardında durmaları lazım. Madem ki koca koca markalarını göğüslerini gere gere oraya basmışlar, isimlerine de gölge düşürmemeleri gerekiyor. Bakalım olay nasıl bağlanacak?

    Beğen

  3. buna benzert durumlarla çok karşılaştım Mevlüde’m eğer iadesi zor tamiri için bin dereden su getirilen bir ürün varsa elinde firma ile temas için beni çağıracaksın, ilk kez bu kadar duyarsız firma ile karşılaştım dur ilk değil bir de istikbal mobilya var sıfır arızalı ürün getirip serviste kullanılmış ürünle değiştirip getiren ama ben bununla uğraşacağım arkadaşım yok öyle iş vazo değil bu paslanıversin ne olacak diyeceğim kaşık. üstelik özellikle yazmışım ilk ürün değişiminde bu modele güvenim yok diye ama garanti süresi bitinceye kadar denk gelirse bir kere daha değiştiririz sonra mesele biter garanti süresi dolar sus deriz ya da sıkılır diye düşünebilirler ama ben sıkılmam ne kadar inatcıyım biliyorsun ben ki rusca dergi indirip japonca arama ile kalıp bulmuş adamım bu mesele piiiiiiiii

    Beğen

  4. Ben satıcıya gitsem aynı takımla değişim yapardı aynı takım başka arkadaşımda da olduğu ve o da paslandığı için firma ile iletişime geçtim ve derdimi maille, sözlü olarak ve yazılı olarak belirtip farklı bir ürünle değişim talep etmeme rağmen aynı ürün geldi. dedim ya sadece çarşıya inip alınan yere elimdekini verip yenisini alabilecekken tonla uğraştım ve sonuç aynı oldu.
    peki yeni gelen ürün beni şaşırttı mı hayır henüz ikinci yıkamada paslandı.
    ya sen milyon kere reklam döndüreceğine azıcık da hammaddeye yatırım yapsana.
    üstelik dışı plastik muhafazalı bir ürün ve bir tanesi defolu mesela. yani paketleme bandında kalite kontrol de yok

    Beğen

  5. Ama ben bunun aynisinsan siparis vermek icin gun sayiyodum. Pas izleri deterjan ve makinanin keyfinden olmasın?

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

