Sonbahar Seçimlerim

Standard

Kilo aldım, evet kilo aldım üstelik giysilerde beden değişikliği yapacak esnek kumaşlardan dikilmemiş ve bedeni saran giysilerimi artık giyemeyeceğim şekilde kilo aldım.

Ama şöyle bir durum var diyet yapmam yasak mide perte çıkmış durumda tam dolu olmamalı ama sürekli içinde bir şeyler olmalı bu da ağzımın hiç boş durmadığı anlamına geliyor ara öğünleri yoğurt ve meyve ya da kuru yemiş ve meyve ikililerinden seçsem de ben kuru yemişi öyle on tane badem de bırakamıyorum o paket yarılanıyor.

Ama bu kilolar bence benim bu düzenli ara öğünlü yeme düzenine geçişimden olmamalı, hatta yaşlanıp metabolizmamın yavaşlamasından hiç olmamalı, değildir değil mi? Olmasın yani.

Şu yıllardır atak evrelerinde kullandığım kortizondandır bence ve sizde bu konuda bana hak veriyorsunuzdur kesin yoksa obur ya da yaşlanmaya başlamış olamam.

Şimdilerde dolap detoksu denen şeyi biz koca kişisi ile yıllardır düzenli olarak yapıyoruz, hani dikiş dikmek canım istemedi giyebileceğimden çok giysim oldu diye de ara verdim ya dikişe işte o zamanlarda bile eminim dolabımı açıp bakan bir kadın giysi sayımı az bulabilirdi.

Tabi bu kilo alımı sonrası dar gelen giysilerden beni üzmesinler diye kurtulundu, içlerinden sadece benim diktiğim bir iki parça tüm acemiliklerim tüm hatalarımı hatırlattıkları için bir kenara saklandı.

Şimdi ne diyoruz dans, renk…

Evet yeniden ufak ufak kendime bir şeyler dikmeye başlasam iyi olacak ama öncesinde her zevke hitap eden şu yurtdışı alışveriş sitelerinden Shein ‘e bir göz atayım dedim, çünkü ben gidip öyle mağaza mağaza dolaşabilen tiplerden değilim sıkılırım, iki yere gittikten sonra hadi çıkalım ben bir şey almayacağım derim. Böyle bir tıkla eve gelsin olayı daha bana hitap eden bir durum.

Üstelik şu an bir Black Frıday durumu var ki gelsin indirimler.

Ve benlik birkaç parça seçtim.

Bakalım siz benim seçimlerimden hoşlanacak mısınız?

kombin1

Ah bu yırtık jeanler 15 yıla yakın oldu en son giyeli, güzel döndüler değil mi. Ben öyle dizden baldıra kadar yırtık paramparça olanlardan çok hoşlanmıyorum daha ziyade eprimiş olanlar favorim bu jean gibi modeller. Altına ise stiletto giyenler evet şık oluyorsunuz ama ben kesinlikle bu ayakkabıyı tercih ederim.

Malum güneyde gerçek anlamıyla kış geçirmiyoruz ve zaman zaman nispet yapar gibi kışın güneşli havada deniz fotoğrafı paylaşıp mahsuscuktan kızdırıyorum arkadaşlarımı işte bu sebepten oversize ceket içine son dönemler favori desenim olan limon baskılı tişört bence süper olur.

kombin2

Ve önden düğmeli etekler annemizin dizlerinin üzerine kadar çorapları ile giydiği bu eteklerle çekilmiş fotoğraflarına bakar iç geçirirdik işte sıra bize geldi üzerine ise boho bir bluz giyer ama ayaklarıma o dolgu topukları geçirmezdim işte bu sıradışı botlar tam benlik.

kombin3

Elbise giyeceksem kesinlikle rahat olacak ve işte bu sonbahara uygun elbise kırlarda koşarken uçuş uçuş havası ile beni coşturabilir ancak hava serinlerse de böyle güzel bir hırka üzerime alabilmeliyim. Motorcu botları ise bence dar pantolonlardan ziyade bu elbiselere daha çok yakışıyor.

Peki ya sizce?

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

6 responses »

  1. Merhaba , giysi seçimlerine hayran kaldım hele de elbiseye boyunu daha uzun dizüstü falan olmasını tercih ederdim 🙂 gri cekete de hayran kaldım … .bu arada rahatsızlığınız için geçmiş olsun bende kortizon kullananlardanım sizi çok iyi anlıyorum (ben R.A dan muzdaribim)sevgiyle kalın

    Beğen

  2. Goncammmm gecmis olsun da bebegim, senin kilo almis halin miydi o? Kopacaksin ayol, delirtme beni:))
    Son gorusmemizden sonra beni gorsen ben kurdanim dersin? Bende gobek bagimsizligini ilan etti:)))
    O botlar ben benlik, ne yapacaksin sen o gunesli guzelim memlekette???
    Secimlerine bayildim, tarzin tarzimdir, ikiser tane ver siparisleri, yazin gelir alirim:)))

    Beğen

  3. Merhaba Gonca,geçmiş olsun,güzel seçimler ,o etekten kot kumaştan diktim ben de ,çocukken de giymiştim,annem dikmişti….Ben de uzun bir kot eteği dönüştürdüm…O uçuş uçuş elbise çok hoş görünüyor….Sevgiler

    Beğen

  4. kız deme öyle aynı sandaletle bir yaz geçiriyorum aynı su geçirmez spor ayakkabılarda da bir kış sonra diyorlar ki neden her giysinin altına aynı ayakkabı, garip mi kalsın bacın 😀

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

