Böcekli Tişört

Standard

Daha önce 52 Haftada Baskı Yapmak 13 haftanın projesi tişörtümün baskılarını paylaşmış şimdi nasıl diktiğimi ve neye benzediğini paylaşma sırası.

Kumaşım yine Baykumaş‘tan sanırım uzun süredir Baykumaş‘ın kumaşları dışında bir kumaş dikmez oldum üzerime yıkılan kumaş dolabına rağmen elim hep onlara gidiyor. Yine yumuşacık enfes bir penye kullandım. Dantel Detaylı bluzumla aynı kalıbı kullandım Burda Dergisi Pratik Dikiş 2015-1 den 5A. Hatta aynı gün diktim ancak giyip fotoğraflamak işin en zaman alan kısmı.

Tişörtü dikerken klasikten farklı olsun istedim nede olsa böcek desenli olacaktı bende yaka kol etek ucu gibi kısımları bastırmak yerine yine aynı kumaştan kestiğim şeriti çift iğne ile yaka ve kol evine diktim etek ucuna ise sadece çift iğne ile dikiş geçtim.

böceklitişört7 böceklitişört8

 

Baskılarını yaptım.

52haftadabaskı161 52haftadabaskı162

Sonra da tişörtümü üzerime geçirip gezilebilecek en güzel yerleri gezdim.

böceklitişört1 böceklitişört4 böceklitişört3 böceklitişört2 böceklitişört5 böceklitişört6

9 responses »

  1. Kaş gibi dünyanın en güzel köşelerinden birinde yaşamasan, kesin çok Gotik bir tip olurmuşsun 😀 Kaş’ın güzelliği ruhundaki renklerin ortaya çıkmasına destek olmuş çok şükür :))))

    Beğen

  2. Ankara’da yaşarken gotik bir tip sayılabilirdim İremciğim gri pileli eteğimi saymazsak gayet siyahtım hatta gençlik bu ya panda gibi kapkara boyardım gözlerimi 😂😂😂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

