Dantel Detaylı

Standard

Baykumaş‘tan nefis bir triko kumaşım vardı dokusu incecik, yumuşacık ve sanki ipi kaçmış gibi yer yer desenli.

baykumaşdelikli

Bir de canım Oblem‘imden hediye gelen çok güzel dantellerim.

oblem1

Ne kumaşı biçmeye kıyabildim, ne danteleri kullanmaya ama kumaş dolabı yakındır tepeme yıkılacak.

E hava da çok sıcak kolu olan her hangi bir şey giyemiyorum.

Böylesi iki güzel parça elinizde olsa siz de onları bir araya getirmek istemez miydiniz?

Kalıba gerek yok aslında böyle bir parça için ama ben yine de kalıp kullandım ancak bire bir sadık kalmadan. Burda Dergisi Pratik Dikiş 2015-1 den 5A elbise kalıbının sadece üst beden ön kalıbını kullandım. Dedim ya hava çok sıcak o yüzden biçerken de geniş tuttum bluzu. Yani sadece omuz nerededir kol oyuntusu nasıldır gibi konularda yol gösterici oldu kalıp.

 dantelbluz6

Ön ve arkayı aynı biçip arkaya danteki yerkeştirip kumaşa kenarlarından sağlam bir biçimde diktikten sonra dantelin altında kalan kısmı kesip kenarları atmasın diye sürfile dikiş çektim ve arka kol oyuntusunu tekrar dantele göre ayarladım.

 dantelbluz7

Artık inanılmaz güzel dantel detaylı triko bir bluzum oldu. Sizin olsa sizde her gün ünüforma gibi giymek istemez misiniz onu?

dantelbluz1 dantelbluz2 dantelbluz3 dantelbluz5 dantelbluz4

O zaman Baykumaş‘ı sıkıca takip ediyorsunuz hatta e mail ile haber alma seçeneğini kullanıyorsunuz ki bu güzel kumaşları bitmeden yakalayabilesiniz, zira kumaşlar hemencecik tükeniveriyor.

Bonus olarak çekimleri güzelleştiren minikten selam gelsin o zaman bir de size.

IMG_9573

11 responses »

  1. Isin icine dantel girince basitlikten cikiyor yapilan isler. Cok guzel olmus ama Efekan’in son fotografi golgede birakmis penyeni :))

    Beğen

  2. tesadüfen rastladığım blogunuzda diktiklerinize size hayran kaldım ben dikişte çok yeniyim bu yüzden sıkı bir araştırma içerisindeyim:) basit şeyler dikecem demişiniz yadört gözle bekliyorum yine diktiğiniz modelin dergi sayısınıda yazarsanız çok sevinirim ben kimmiyim 🙂 http://ayselmelike.blogspot.com.tr/ beklerim sevgiyle kalın.

    Beğen

  3. Delikli kumaş zaten güzelmiş, dantelle de çok uymuş. Şalvara da bayıldım. Elinize sağlık. İşti, yazdı derken baskı projesini de iyice boşladım. Aslında birkaç deneme daha yaptım ama yayınlayamadım.Eylül’le beraber kaldığımız yerden devam mı? Ege’den Akdeniz’e sevgiler 🙂

    Beğen

  4. Çok sevindim beğenmenize 🙂 Devam tabiiii hatta basit bir parça diktim baskı kalıplarımı da oydum ancak gündüz gözüyle eve giremediğimden yaz döneminde bir fotoğrafını çekemedim bir projem hazır yani bir tanesi de aklımda 🙂
    Sevgiler

    Beğen

  5. Geri bildirim: Böcekli Tişört | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

