Astapor Dress Finally

Standard

Baykumaş ‘ın dokuma kumaşı ile diktiğim Astapor Dress’in Vol I, Vol II ve Vol III yazılarına bu linklerden ulaşabilirsiniz.

En nihayetinde kostümü benim tarzıma ve günlük kullanıma uygun bir hale getirerek birimeyi başardım ve üzerime geçirdim.

Bu arada filmin en sevdiğim kadın karakteri bu elbiseden dolayı Daenerys Targaryen sanılmasın reca edicim, ben daha ziyade Brienne Tarth a sıcak baksam da iş yerine bir zırhla gitmem benim için bile sanırım biraz garip karşılanacaktır.

Şimdi boy boy poz vermek vakti.

gameofthronesastapor14

gameofthronesastapor17 gameofthronesastapor16

Biraz detay.

gameofthronesastapor11 gameofthronesastapor13 gameofthronesastapor15

Daenerys Targaryen ejderhaların anası ise bende dinozorların anası neden olmasaydım yani.

 gameofthronesastapor10 gameofthronesastapor19 gameofthronesastapor18

gameofthronesastapor20Anası cosplay yaparsa oğlu durur mu?

Buyrun Spider Man Efekan’lı kapanış fotoğrafına.

gameofthronesastapor12

15 responses »

  1. çoook güzel olmuş Goncacım.. renkte çok tatlı.. kalessi içine tayt giyiyodu . . tabi o savaşlarda eteği açılmasın diye şeediyodu;)..bence bu model daha kullanışlı olmuş. omuzları hafif kanat gibi olsamıydı diye düşündüm bir an..neyse .. bende sana şu fildişi gibi takısından yaparım pirinçten tam olursun cosplay..öptüm ikinizide ;))

    Beğen

  2. orijinalinde elbise hem önde hem arkada derin yırtmaçlı biliyorsun, ben elbise altı tayt pantolon vs giymediğim için başta bir düşündüm bu elbise mi olacak elbise olacaksa arka etek kapanacak önün yırtmacı azaltılacaktı ya da aynen yırtmaçlı ama daha kısa bluz gibi pantolonla giyebileceğim bir şey yapabilirdim elbise daha cazip geldi 🙂 kanat konusunda haklısın bende daha kapalı olacak sanmıştım kalıpta o kısmı ölçüsüz göz kararı biçmenin cezası o ;P her yaptığımız bir şey öğretiyor.
    pirinç fildişi fikri aklımı başımdan aldı bile seviyorum seni ve dinonu 🙂

    Beğen

  3. Vuuuhuu süper olmuş 🙂 Güle güle giyin. Çok beğendim. Yakası, nakışları, eteği, arka penceresi hepsi birbirinden güzel olmuş. Hoşgeldin yaz elbisesi…

    Beğen

  4. Yaa çok güzel olmuş 🙂 Ellerine sağlık.İyi bir ütü yemiş belli 😀 Kumaşından mütevellit göğüs altındaki dikişler nasıl duracak diye merak etmiştim. Süper olmuş :)) Fİlmi izlemedim bilmiyorum ama elbiseye bayıldım . Güle güle giy. Giymekten sıkılırsan bıkarsan falan haber ver 😛

    Beğen

  5. Kumaşın rengiyle, dokusuyla ve ayakkabının muhteşem uyumuyla tam o havayı yakalamışsınız, çok da yakışmış. Ayrıca, elbise birebir üstünüzee oturmuş, Burda kalıbıyla büyük başarı, tebrikler 🙂

    Beğen

  6. göğüs altındaki kısım kalıba göre yapılınca yaka baya sanki benim iki adım önümden gidiyormuş gibi açık oluyordu tek düzeltem o kısma yaptım geri kalanlar zaten düzeltme sayılmaz kalıbın uyarlanması denilebilir sanırım. kahraman maraşlı mehmet usta sağolsun onun ellerinden çıkan ayakkabılarım sandaletlerim hep memnun etmiştir beni elbise çekimlerinde ayağımdada yok gibi rahatlar tavsiye ederim 🙂
    son olarak çok çok çok teşekkür ederim 🙂

    Beğen

  7. ütü konusunda çok beceriksizim yaaaa :/ daha doğrusu nefret ediyorum ütüden ve bu yüzden hep yarım yamalak oluyor giysilerimin ütüsü, ki terziliği ütü gösterir derlermiş hiç uymuyorum bu söze daha çırak olmamdan sanırsam.
    tek uğraştıran yeriydi o göğüs altı dikişler 🙂

    Beğen

  8. Bu elbisede de tıpkı deri kollu pazende olduğu gibi gözüm kalmıştı, söylemeden geçmiyim dedim;) Hani başına bişey gelirse, ne biliyim, çay dökülür, nar suyu sıçrar falan, sebebi ben olabilirim :)))

    Beğen

  9. diktikten hemen sonra dört kilo birden aldığımı ve tam oturan bir elbise olduğundan kumaşı ise farklı bir dokuma olduğu ve sıfır esneme paylı olduğundan topu topu iki kez giyebildim desem 😦

    Beğen

  10. Ay tüh bak, üzüldüm şimdi 😦
    Olsuun, yenisini dikersin sen, daha da güzel olur 🙂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

