Ornitorenk’in Sanatsal Bebekleri

Standard

Sanatsal Bebekler ilgimi çeken milyon tane konudan bir tanesi. Bu bebekler çoğunlukla oynamak için yapılan objeler değiller ve bazıları cidden hayranlık uyandıran cinsten sanat eserleri. Eser hakları nedeniyle kendi çekmediğim bir fotoğrafı yayınlamak istemedim ama pinterest’te pinlediğim bebekler için oyuncaksılar adlı panomu ziyaret edebilirsiniz. Bir yerden başlamak gerek dedim ve önce basit bir form çizdim.

artdoll1

Malzemeleri belirlerken pazen kullanmasam ayıp olurdu, saçlar keçe, yüz döşemelik kumaş.

Çizdiğim deseni kalıba dönüştürüp her parçayı uygun kumaş ile kestim.

artdoll2

Saç için kullandığım keçe kumaşı kafa kumaşı üzerine yerleştirip diktim.

Kafa ile bedeni oluşturacak olan pazen kumaşı birleştirdim

artdoll3

Parçaları yüzü yüzüne gelecek şekilde ayarladıktan sonra çevirmek ve içini doldurmak için bir açıklık bırakarak tüm kenarını diktim.

artdoll4

Bebekleri çevirip içini elyafla doldurdum ki bu aşamada buğday ve lavanta kullanırsanız bu bebekleri cep içi el ısıtıcı olarak da kullanabilirsiniz.

En son akrilik boya ile yüzlerini boyadım.

artdoll5

Çok kıymet verdiğim bir yere gitmeden önce size benim en sevdiğim yerde poz versinler istedim.

artdoll6artdoll7 artdoll8 artdoll9 artdoll10

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

17 responses »

  1. çok şirinler:))) baskıyla ilgili yazıya yorum yazmak için açtım baktım ki bu şirineleri gördüm…:))

    Beğen

  2. wauwww google translate çevirisi ile bile etkiledi beni yarışmanın yazısı. ingilizce bilmeden bu yarışmaya başvurup yazı hazırlamayı becerebilir miyim bilmiyorum? ama isterdim katılmak, oyuncak yapmak benim için çok eğlenceli efekan’a yaptığım oyuncakların bir kısmını yayınlamıştım daha eskiden dinozor, roket, uydu vs erkek çocukları içinde dikilebiliyor yani oyuncak 😉
    çok teşekkür ederim sevgiler 😉

    Beğen

  3. Ben ne zamandır bu bebekleri bekliyorum, dağınık masada ilk defa sahneye çıktıklarından beri 🙂 Harika olmuşlar. İçini doldurma meselesini çözmeye çalışıyordum, küçük fotoğraftan bakıp denemeye yeltenmiştim. Bir yandan da evdeki pazen parçalarını biriktiriyordum. Çok sevimliler.

    Beğen

  4. Cilgin Bedis’im yapmis yine cilginligini:) Su enerjine hastayim senin. Benide bi gaz’lasan ne iyi olurdu:))

    Beğen

  5. çok basit bebekler aslında yan tarafından döndürmeye yetecek kadar azıcık bir açıklık bırakmıştım elde dikmeyi sevmiyorum çünkü o kadar, hiç bir numaraları yok ama yüzünü boyayarak yapmak ve basit hatlı bir şey yapmaktı zaten istediğim o yüzden ben de çok sevdim bebekleri ve beğenmenize sevindim 🙂

    Beğen

  6. çok teşekkür ederim yakın çekim almadığıma şimdi üzülüyorum çünkü gözlerde aynı rengin üç tonunu kullanmıştım derinlik vermek için amacıma ulaşmışım o zaman, sevgiler 🙂

    Beğen

  7. hihihi aslında çok tembelim be mevlüdem yaptıklarıma yazı hazırlamak kısmında en azından boş durmayıp yapıyorum fotoğraflıyorumda ama fotoğrafları düzenleyip bir yazıya dökmek zor geliyor,
    öpüyorum hayatım kocaman ben senin yazılarını okumayı çok seviyorum yap bişeylerde bende okuyabileyim zevkle yazısını 🙂

    Beğen

  8. Su tembellikten bir kurtulsam neler yapacagim da:)) Tembellik yakami birakmiyor… Yoksa tozunu attiracagim buralarin :))

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

