Böcek Koleksiyonu Yaparsan Çocuğunda Böyle Olur

Standard

Nedir bu ben bunu yaparım ki durumu ve nedir bu sen bunu yaparsın ki durumu?

Baykumaş‘ın bu kırmızı penyesini öyle beğenmiştim ki sipariş oluştururken iki parça istemiştim bir parçasından daha önce kendime dikiş aşamalarını paylaştığım bir sweatshirt dikmiştim kalan kumaştan ise kendime spor bir elbise dikip önüne ananas deseni basmayı planlıyordum ve hatta belki hayatımda ilk kez bir giysinin üzerine parlak taşlar dikecektim bu yüzden kumaş dikiş masamın üzerinde duruyordu. Efekan’da gözüne kestirmemiş mi kumaşı? Bir gün bana bir tane Örümcek Adam kıyafeti dik bu kumaştan dedi. Önce biraz savaş verdim elbet onu bu fikrinden caydırmak için sana sweatshirt boyayayım Örümcek Adamlı olmadı uygun alt ta alırız onuda boyarım vs vs ama kanmadı. Hayır ben bunu istiyorum dedi.

Sömestr tatili öncesi daracık bir zamanda üstelik hasta yatarken Efekan okuldan dönmeden biçip dikiverdim bu takımı.

Boyama işini Efekan geldikten sonra O’na sorarak yapayım diye düşündüm ki iyiki öyle yapmışım zira benim düşündüğüm desen değilmiş onun istediği ve sweatshirte bir de kapüşon ekletip onuda boyattı bana Kırpıkşey.

Kalıp olarak 2014 Mart ayı Burda Dergisinin 138 ve 143 numaralı modelerini kullandım.

Üzerlerinde yaptığım tek değişiklik kapüşon eklemek oldu benim gibi kapüşon eklemeyecekseniz sadece üst modelde yaka oyuntusu biraz geniş belki onu kapatmak isteyebilirsiniz kapatmazsanızda sorunsuz güzel kalıplar her ikisi de bana hiç eziyet etmediler hatta bir kaç parça daha dikerim bu kalıplarla o derece yani.

Dikiş aşamalarını bol bol fotoğrafladım kumaşı biçerken baktım kollara kumaşım yetmiyor kolları iki parçadan biçip birleştirdim.

burda2013mart138-1 burda2013mart138-2

Daha sonrada kollara ek yaptığım kısma üstten dikiş geçip süsledim.

burda2013mart138-3 burda2013mart138-4

Reglan kol dikişini daha önce denemediyseniz çok seveceksiniz eminim.

 burda2013mart138-6 burda2013mart138-7

Altı dikerken ön ve arka bacak parçalarını birleştirerek biçtim ve sadece bacak aralarını dikişli yaptım.

burda2013mart143-1burda2013mart143-2 burda2013mart143-3

Beline lastik takarken Efekan paçada lastik istemediği için sadece kıvırdım ancak hem belde hem paçalarda her zaman yaptığım gibi lastiği ayarlayabilmek için iç kısma bir ilik evi açtım.

burda2013mart138-5

Efekan’ın seçtiği deseni ön kısma kumaş boyası kullanarak fırça ile çizdim.

burda2013mart138-8

Kapüşonu da ekledikten sonra kolları etek ucunu bastırıp kapüşona

Örümcek Adam’ın gözlerini ve diktiğim altın bir bacağına da örümcek ağı çizdim.

Benim minik Örümcek Adamım bol bol poz verdi ardından bulduğumuz en güzel çatıda bana.

 Burda2014-3-138-143-1 Burda2014-3-138-143-2 Burda2014-3-138-143-3 Burda2014-3-138-143-4 Burda2014-3-138-143-5 Burda2014-3-138-143-6 Burda2014-3-138-143-7 Burda2014-3-138-143-8

8 responses »

  1. Yaa bayıldım 🙂 Kırk yıl düşünsem böyle bir sebeple kumaş boyamak aklıma gelmezdi. Ama çok güzel olmuş. Renk güzel, desenler de çok güzel. Ayrıca Örümcek Adam benim en sevdiğim süper kahramanlardan biri. Bu takımı giyip uçmayacak çocuk tanımıyorum 🙂 Gelsin hoplamalı zıplamalı bahar günleri…

    Beğen

  2. Ay yerim ben bu orumcek cocugu ama…. Armut dibine dusermis Gonca’m, bak Efekan bile anliyor artik kumasin iyisinden :)))

    Beğen

  3. benim boyama işine ilk adım atışım da efekan nedeniyle olmuştu bir transformers, optimus prime, autobot diye tutturmuş ilk baskı kalıbını köpük tabaktan yapmama neden olmuş fırça ile sweatshirte desen çizdirmişti, onun için imkansız yok ve her şeyi evde kendimiz yapabiliriz :)) sürekli bu takımı giymek istiyor 🙂

    Beğen

  4. Geri bildirim: Bir Türlü Yazılamamış Yazılar 8462; Alarahan, Adana, Kahraman Maraş, Hatay, Konya. Gastronomik, Kültürel, Pek Bir Doyurucu Bir Gezinin Daha da Yazılmazsa Unutulacak Ayrıntıları Yazısı Vol 1 | ornitorenk handmade

  5. Geri bildirim: Bir Türlü Yazılamamış Yazılar 8462; Alarahan, Adana, Kahraman Maraş, Hatay, Konya. Gastronomik, Kültürel, Pek Bir Doyurucu Bir Gezinin Daha da Yazılmazsa Unutulacak Ayrıntıları Yazısı Vol I | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

