Mireille Mathieu’ yu Bilir misin?

Standard

İlkokul yıllarım saçımın kesilmesi gerek annemin ise çok işi var komşumuzun bir kızı var ortaokula giden Mukaddes abla, annem “Mukaddes Goncanın saçlarını kestirip gelir misin?” dedi. Mukaddes abla hiç ikiletmedi, gazeteden kestiği bir Sezen Aksu fotoğrafını da almış yanına fotoğraftaki gibi kesin dedi bir tarafı uzun bir tarafı kısa küt!!!

Elinde fotoğraf kuaföre gitmek çook eskilere dayanıyor demek ki.

Annem beni görünce “bu ne böyle düzgün bile kesememişler bir tarafı uzun kalmış düzelttirip gelin” dedi. Her zamanki Mireille Mathieu saçlarımla geri döndüm eve. On yaşına kadar Mireille Mathieu gibi dolaştım ben ortalıkta.

Mireille_Mathieu_-_Merci_Mireille

Sonrasında acısını çıkarttım dizime kadar uzattığım da oldu saçımı üçe vurdurduğumda. Dibine vurdurdum yani saç işinin.

Elinde dergiden gazeteden kesilmiş fotoğrafla kuaföre gitme işi ise hiç eskimedi sadece şekil değiştirdi internetten telefona fotoğraf indirip gösterme, ekran görüntüsü alma falan gibi.

Bu elinde fotoğrafla gitmeler eskimedi ama hiç bir zamanda o resimdeki modele ulaşılamadı. Bak model yakışmadı demiyorum öyle bir durum da var üstelik o daha acı.

Hani çok bilinen bir Türk Sanat Musikisi eserini icra ediyor da bir kişi hiç olmuyor makam oturmuyor detone oluyor da yorumladım diyor ya, hani daha çatlak bir sesle söylemişse cover yaptım diyor ya.

Hah yorumluyor kuaförler çoğunlukla o fotoğaftaki saçı.

Bende çoğunlukla fotoğrafı görür görmez “hııı o mu yaparız tabi cağnıım” deyip modeli beynine kazımış gibi davranan “bir daha göstereyim mi fotoğrafı?” dediğimde gerek olmadığını söyleyen kuaför aslında yorumluyor bambaşka bir şey kesiyor. Bazen kestiği istediğim modele çok yakın oluyor, bazen alakası olmuyor ama hoşuma gidiyor bazen ise bir kaç hafta evden çıkmasam düzelir belki diyorum.

Şu an iki hafta fotoğraf çektirmesem yanlar ve arka o sürede biraz uzasa önümdeki perçemin aslında alnıma düşen kısmı biraz daha uzasa da kulağa doğru olan kısmı üçgenin iç açılarının toplamından 135º eksik olursa düzeltilirse olacak.

Olacak bak istediğim model değil ama iyi bir şey olacak, en azından şekillendirebileceğim, hızmanın yerine zorlaya zorlaya taktığım bir hafta zonklama tarzı ağrı çektiğim piercingim ve şekil saçlarımla şekil şekil dolaşacağım ortalıkta.

Bekle, iki hafta bilemedin üç. O sırada ben eskiden çekilen fotoğraflar, bitirilen ama bir türlü yazıya dökülemeyen dikişler, gezilen tozulan yerlerle yine buradayım.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

