Haftanın Instagram Anları 61 – 62

Standard

Siz bu yazıları okurken ben 14 gün süren toplamda 2500 km yaptığımız bir yolculuktan henüz bir gün önce dönmüş ancak dinlenememiş bir vaziyette beynimde yarına kadar yapılması gerekenler ve aslında yapmak istediklerimi sıralamaya çalışıyorum.

Bol gezmeli bu süre boyunca elbet çok fazla fotoğraf çekip paylaştım Instagram’da. Ancak wi-fi bağlantı bulmadığımdan, telefonumu wi-fi bağlantı noktası haline getirsem bağlantının çok yavaş olacağından, tembellikten ve ya yorgunluktan her haftanın sonunda yaptığım Instagram Anları yazısını hazırlayamadım bu seferlik bu bol fotolu yayın iki haftalık olsun.

Daha fazla fotoğraf görmek ve Instagramda beni takip etmek isterseniz kullanıcı adım goncaceylandikici.

uyarımdır! pek sevgili ig alemi, fotoğraf bombardımanından hoşlanmayanlar, unfollow etmek için size bir şans vermek istedim zira 15 gün yollardayım ve şimdiden zibilyon tane fotoğraf çektim bile. sağlıcakla kalın bana ağrısız sızısız güzel bir seyahat dileyin

instagram425

keşşke bizim çatı da böyle olsaa

instagram424

her şey geçici dövme kalıcı “omza dikkat”

instagram423

ahir ömrümde bu gözlere canlı canlı bakma şansım oldu benim, şükür nasip edene#fikretotyam #ölebilirimmutluluktan

instagram426

bakışlarındaki hüzünle öldür beni

instagram427

ornitorenkler yorulunca ağaç dibine uzanıverme eğilimi gösterirlermiş

instagram428

kağıt bardakta olduğuna aldanma, o mis gibi kakuleli mırra

instagram429

kapı

instagram430

ışık

instagram431

anne olmanın kuralı bu şekerim diyerek hava atabilirdim ama top havuzunun cazibesini es geçmem mümkün değil

instagram432

instagram433

dönmezem

instagram434

sokak güzeldir

instagram435

istasyonlar hep güzeldir hep güzeldir

instagram436

maraş’a gelinmişse ayakkabılarımı yapan usta ile de tanışılır

instagram437

elephas maxima asurus “maraş fili” size selam ediyor

instagram438

bakışlarını kaçırma benden yakışıklı

instagram439

maraşlı dondurmacı size selam eder

instagram440

#efekancahaller #efekan

instagram441

puslu bir maraş sabahı ve yola çıkma vakti

instagram452

şükürler olsun ki içimde bir banu alkan bir afrodit barınmıyor

instagram451

St. Pierre Kilisesine ve Arkeoloji Müzesine yetişemedik tek görebildiğimiz kayalara oyulan bu devasa Hz.Meryem başı oldu

instagram442

yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir
yol yoluyla gidebilir yare
yoldan çıkabilir apansız
ve ömür bitebilir yoldan once
ama yol bir yere gitmez
o bir durma biçimidir

instagram443

bu kadar sahip çıkamayabilirdik, cennetten payımıza düşene

instagram444

hedefe kilitlendim kaptan kirk

instagram453

antin kuntin gökyüzü göstermez kafesler

instagram445

bilim merkezinde araba geyfi desem çok çiğ olur değil mi?
zaten çocoo fena yakalamış instagrama fotoğraf yükleme sevdasına harcamışım, neyse biz yine bilim merkezindeykene diyeyim entellektüel kimliğimden kaymayayım

instagram446

sonunda benimde suluğum oldu

instagram447

beynim kulağımdan akmadan çıkabildik o ses ve elektromanyetik dalga cehennemi beyin buharlaştırıcı eblehleştirici avm illetinden şükür çok uzak yaşadığımız yer bu illetlere de sadece yılda bir iki kez maruz kalıyoruz bu işkenceye

instagram448

instagram449

babaanneyle vedalaşma eve doğru yola çıkma vakti

instagram450

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

4 responses »

  1. yaşamak hızlı bir ölme biçimidir.
    fotolar harika gonca beni masa başından alıp uzak diyarlara götürüyor…
    sevgiler.

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

