Efekan’ı Mutlu Etmek

Standard

Efekan çok kolay bir çocuk, kolay mutlu oluyor kolay üzülüyor.

Canım arkadaşım Mevlüde’m mutlu etmek istedi Efekan’ımı, ben de görsün istedim benim mahçubumun nasıl sevindiğini. Paketi açarkenki surat ifadesine dikkat “diş olmaz, diş olmaz” diye ciyaklamalarımın hepsini hiçe saydı heyecandan.

mevlüde3 mevlüde4

“Anne bu ne” dedi önce “stampa” dedim, “tamam da neyden yapılmış” dedi “eva” dedim, “hıh eva işte, bende sana eva demiştim” dedi. Neyi demişti ne zaman demişti bilmiyorum, daha iyi dinlemeliyim. Çok sevdi yanağına sürdü bir süre “yumuşacık” dedi.

Ben de Efekan’ın yanında payımı aldım 😉

mevlüde2 mevlüde1

Çok işime yaradı hemende kullanmaya başladım varlığından haberdar değilken bir şeyin ne derece işe yaradığını bilmiyor da insan.

Bugün Ben 35-2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

4 responses »

  1. Canimmmm, ne guzelllll Efekan’in begenmesi beni cok mutlu etti. Tabiki seninde:)) Ben daha dun dondum ve kendimi dag gibi camasir ve yurudukce etrafimda ucusan pamukcuklarin arasinda buldum:( En kisa zamanda senin bana yolladigin cicislerimle donecegim. Hediyelerin cooookkkkk tesekkur ederim gozleme yureklim:))

    Beğen

  2. ah kuzum ben sana daha önceki türkiye’ye gelişinde demedim mi gelirken şu evin kapısını kilitle çık alma bu erkek milletini eve diye şimdi evin hala yerinde duruyor olmasına şükretme vakti :))
    rica ederim canım arkadaşım benim gönül daha güzellerini göndermek isterdi ama panik oldum yetiştirebilir miyim kargoyu diye keşke bu kadar uzun kalacağını bilseydin sana sorsaydım 🙂

    Beğen

  3. Ben seni dinledim de hirsiza kilit tutmadi, yedek anahtar yapmistir hainler…:) Keske durmayaydi ev yerinde, en azindan yeni yapardik tertemiz olurdu:))
    Bursa kumas pazarinda ne pazenler var ne pazenler gormeliydin. Ama ne yazikki alamadim, sonra ugrarim dedim bir daha ugrayamadim:(
    Bu kadar kalacagimi bende bilmiyordum, 15 gunlugune diye geldim, annemin ameliyati etelenip, sonrasinda iyilesme sureci uzayinca iki ay kaldim:) Saglik olsun, ben bayildim hediyelerimin hepsine…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

