Sen Bunlardan Bir Şey Yaparsın kiiiii

Standard

Öyle dedi bana.

O bilmez onu çok eskiden beri takip ettiğimi, daha dikiş makinemin olmadığı pazen dikmek için tutuştuğum zamanlar en sevdiğim pazenden bir elbise dikmişti de çok da esprili bir dille güzel de bir blog yazısı hazırlamıştı işte burada. Aslında beni cesaretlendirmişti bende yaparım ki dedirtmişti onuda bilmez. Dijital ortam çok fantastik bir şey sanal denilse de pek sanal bir yanı yok en azından benim için. Üstelik aynı ilgi alanlarının meraklarının zevklerinin olduğu insanlar tanıma şansın oluyor hele Instagram çok fena bir şey her gün görüştüğün komşun gibi oluveriyor bu insanlar. İşte Özlemde benim dijitalden yan komşu kendine tembel adam desede pek becerikli aslında ve hiç üşenmeden sürekli güzel kızları ve kendisine anne kız kıyafetleri dikiyor hele kedili olanları bir görün derim, ben kediyi de çok severim malum.

İşte bu Tembel ve Yaratıcı Adam, Özlem beni mutlu etmek istedi, bunu bana söylediğinde mutlu oldum ben zaten. Dedim hatta Kocakişisine hiç yüzünü görmediğim insanlar beni mutlu etmek istiyor ve bunun için uğraşıyor diye.

Küçük şeylerle mutlu olmayı becerebiliyorsan mutlu olmak kolay da bir de seni mutlu etmek isteyen birileri varsa tadından yenmiyor.

Bir paket geldi masamın üzerine yeminle açmaya kıyamadım, bir saat masanın üzerinden almadım oturdum izledim 🙂

oblem11

Dayanamadım bana özel notu okudum ilk önce, nottan öğrendiğim şeylerden birini söyleyeyim size eğer geleceğe bir not bırakmak istiyorsanız en dayanıklı olan kurşun kalemmiş.

İş arkadaşım var benim Süleyman şimdi okursa bu yazıyı çok şaşıracak Gonca Hanım beni bloga yazmış diye, çok merak etti bence içindekileri ben öyle sezdim 😀 Açtım birlikte kurcaladık “Gonca Hanım bunlar on numara beş yıldız” dedi haklı çocuk!!

Özlem ben bir şeyler yaparım diye çeşit çeşit malzemeden oluşan bir paket hazırlamış dantel ve beyaz iş yakalar, etek uç dantelleri, kordonlar, lastikler ler ler ler insan kurcalarken çıldırır 🙂

Hepsini fotoğraflayamasamda buyrun birlikte çıldıralım.

oblem4 oblem2 oblem3 oblem5 oblem1 oblem6 oblem7 oblem8 oblem9

Gelecek yaz pek bir romantik bir Ornitorenk mi olacak ne ya da belki yaza kadar dayanamam kışın mı kullanırım ki bunları pazenlerle derilerle çok heyecanlı çok.

oblem10

Bu beni bileklik yap diye fısıldayıp duruyor da ben kıyamıyorum 🙂

oblem12

Özlemciğim canım çok teşekkür ederim bayıldım gönderdiklerine ve sevginin ne güzel bir şey olduğunu tekrar hatırlattın bana, o notu birde birlikte okuruz bir gün inşallah.

Reklamlar

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

4 responses »

  1. Ay ben görmemişiiiim… Okurken nasıl utandım bi de nasıl keyif oldum, köşelendim anlatamam.. Hele ki cesaretlendirdi ifadesi daha bi böyle bişiler bişiler oldu .. Anlatamam…böyle komşu komşu derken sonunda pılıyı pırtıyı toplayıp gelesim var.. Ben antalya ya hiç gelmedim ama içinden bir ses izmir değil de oraya yerleşeceksin diyor.. Kahve kokusu çekiyor kanımca 🙂 güle güle, güzel anılarla kullan,güzel günler olsun..öptüm… ( Ya bu hayat ne acaip…)

    Beğen

  2. ama öyle ben o kırmızı pazen elbiseye kaç kez dönüp baktım bilmiyorum, sonra sen beni buldun, sonra buluştuk 🙂
    belki bir gün kahvenin kokusunu cidden duyup gelirsin kimbilir.
    hayat çok garip kuşlar falan ve güzel cidden 🙂
    öpüyorum

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s