Haftanın Instagram Anları 42

Standard

Haftanın sonuna gelmişken bakalım bu hafta neler yapmış Ornitorenk, nelerin fotoğrafını çekmiş? Daha fazla fotoğraf görmek ve Instagramda beni takip etmek isterseniz kullanıcı adım goncaceylandikici.

hıh şahtım şahbaz oldum. metabolizma hızlandıran yoğurda yulaf kepeği ekledim. ama var ya instagramda 1k takipçi yapamamamın sebebi hep bu venge mobilyalar yok ki şöyle beyaz blogger masam üzerine her bi şeyi koyup steril fotoğraflar çekeyim

 instagram366

oğlum kalpazanlığa başlamış ve bence dolar basma işinde amerikalılardan daha iyi, paraları beş lira karşılığında aldım ondan ayakkabıcıdamı piyasaya sürsem ilk partiyi

 instagram367

ne güzelsin

 instagram368

efekan’ı öğle yemeğine götürmek için okula doğru yola cıkmam gerek ama ben ev çerçevelerim ve eski fotoğraflarla oynuyorum

 instagram369

amerika soğuk savaş yıllarında ve hep çılgın bir projeye imza atmak istedi cyborg askerler, ama onlara değil efekan’a nasip oldu bu. e ne demişler ya nasip ya kısmet

 instagram370

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

5 responses »

  1. bir koli ve eyaz kutuyla imi de masa lambasi ile white box yapiyorlar eslereri fotograflama islemi icin.. bi bakinin.. bunca becerinin yani da o u yapmak cok kolay olur size..
    atalet

    Beğen

  2. çok teşekkür ederim çok sevindim yaptıklarımı beğenmenize bende hem zevkle dekorastonla ilgili işlerinizi hem de yazılarınızı,canıtını takip ediyorum. aslında latife o beyaz masa meselesi evet evlendiğimiz yıl venge moda olmasaymış daha iyiymiş zaten kolay ulaşılabilir mobilya alan orta gelir düzeyi insanların hangi yıl evlendiklerini mobilya rengi ve modelinden anlamak mümkün, şöyle zamansız ama tarz bir ürün yapmıyor işte ankara siteler esnafı ☺ o kutu işini bir ara düşünmüştüm küçük obje çekimleri için, sonsuz beyaz mekan çekimleri hoşuma gidiyor ama aslında dış mekan çekimlerini seviyorum ben mesela bir bankın üzerinde. o yüzden girişmedim kutu işine. çok teşekkür ederim tekrar, sevgiler

    Beğen

  3. elbet gunes mevsimi uzun yerde yasamanin keyfi.. dış cekimler..
    o bir ornek uretim bizim ruhumuzda var.. izm’ler insaniyiz.. hele yeni ev kurma telasi ile vakit kisitli butce ona gore.. herkes o yollardan geciyor.. yine de.. donusturulmeyecek esya yoktur.. bir kutu boyaya.. iki haritaya biraz tutkala.. azicik cesarete bakar.. ha neden harita dersen.. bilmem senin evine uzerinde bir dunya haritasi olan bir masa yakistirdim ben sanirim.. =)
    aklina sokmak gibi olmasin.. bir hafta sonunda yapilir ve.. diledigin zaman da sorunsuzca sokulur.. yine venge venge bakar.. durup dururken is cikariyorsam.. affola.. 🙂

    Beğen

  4. ah keşke azıcık cesaret, ama gerçekten ne güzel olurdu masam öyle. biraz blog araştırıp azıcık ceaaretlenip denenmeli mutlaka. aslında mobilyalara dokunacak delilik var içimde sadece yapabilirim cesaretine ihtiyacım var. önce küçük bir sehpa ile başlayıp değişime masaya geçmeli belki de. birde bir sandalye vae pazenle kaplamak istediğim ☺

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

