Salaş Olsun, Tişört Olsun, Pazen Olsun, Penye Olsun…

Standard

Salaş olsun, tişört olsun, pazen olsun, penye olsun, olur tabi olmaz mı? Bak oldu bile.

salaş1

 

 

Model Burda Dergisi Eylül 2012 121 numaralı kalıp aslında bir elbise ama ben boyunu kısaltıp tişört yaptım. 

original

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üzerinede kocaman bir cep ekledim cebin üzerine tişörtün önünde kullandığım pazenden daireler kesip kumaş yapıştırıcısı ile yapıştırdım. 

salaş2 salaş3 salaş1

 

12 responses »

  1. Ama çokkk cici olmuş:) Bu kalıba ben de bakmışımdır muhakkak, içindeki cevheri görmemişim demek ki. Senin bu tarz yaklaşımlarını çok beğeniyorum. Bir de burdanın mankenlerinin eciş bücüş duruşları yerine sıradan insanların üzerinde daha anlaşılır oluyor. Şöyle ki, mankenler zaten adı üstünde manken; çiroz gibi zayıf, kavak gibi de uzun kızlar. Üstelik makyajla da albenileri artırılıyor. Ama acaba o model senin benim gibi, Ayşe Fatma gibi insanda nasıl duracak, değil mi ama? Yani demem o ki, bizler diktiklerimizi sergilerken aslında seninki gibi etek boyuyla oynayarak, orasına burasına cep kondurarak, yaka genişliğini açıp kapatarak, başkalarının göremediği şeyleri gösteriyor, bir kıyafetten çok daha fazlasını yapıyoruz, öyle değil mi?
    Ellerine sağlık. Güle güle giy.

    Beğen

  2. ama nasıl mutlu oldum ben bu yoruma anlatamam ki, yaptığım basit değişikliklerle tüm bu sayılanları yapabiliyorsam ne mutlu bana.
    sevgilerimle çok çok öpüyorum

    Beğen

  3. Kendi tarzi olmali insanin, giyiminde, kusaminda, hayata bakisinda, yuruyusunde bile.. Insan o yolu tutturup, ben buyum diye devam etmeli saga sola sapmadan. Siz boyle insanlardansiniz, diktiginiz her giysiye kendi tarzinizi yansitiyorusunuz. Saglik sihhat dilerim..

    Beğen

  4. çok teşekkür ederim beni çok mutlu etti yorumunuz, beni rahatsız eden bir şeyi dikmek giymek istemem nihayetinde dikiş benim kendimi mutlu etme yöntemim. moda olanı giymek biliyorsunuz ki çok daha ucuz ve zahmetsiz, hazır giyim markaları indirimin indirimini yapıyor indirmese de her keseye göre ulaşılabilir markalar hot couture elbiselerin çakmalarını yapıyor. ama bu beni mutlu etmezdi ben ne istediğimi ve beni neyin mutlu edeceğini fark edebildim çok şükür. dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim ve bilmukabele aynı şeyleri diliyorum sizin için sevgiler

    Beğen

  5. Soyleyecek bir sey bulamadim, tarzini konusturmussun yine. Tek kelime ile bayildim valla…

    Beğen

  6. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

  7. Geri bildirim: Pazenli Pazenli Etkinlikler Dikişler Güzel Şeyler | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

