Güzel Bir Gün

Standard

Sabah alarm ile yataktan kalk, banyoya doğru giderken kedinin mamasını ver, duşunu alıp hızlıca giyin, havluyla şöyle bir saçının nemini al ve ilacını içtikten sonra evden çık. Durağa ilerle ve ne zamandır bir türlü geliş saatlerini öğrenemediğin minibüsün gelişini bekle kısa bir yolculuk ve son durakta inip beş dakika kadar yürü. İş yerinin merdivenlerini tırman imzanı atıp odana geç çantanı bir kenara fırlat ve hemen şekersiz sütsüz bir kahve yap. Kahvenin kokusu derin bir nefesle içine çek ilk yudumu al… Günaydın dünya…
Rutin bu.
Sonra günün nasıl geçeceğini ve bitirileceğini belirleyen şeyler olur.

Gece olup Efekan’ı uyutup lambaderin cılız ışığında elimde kahvem dışarıyı seyrederek günün son dakikalarını yaşarken gülümsememi sağlayan şeyler mesela.
Günün daha ilk dakikaları elimde kahvem ayılmaya çalışıyorsam ve sürpriz bir denetimin şokunu atlatmaya çabalamamla aynı ana denk geliyorsa bu.
İşte böyle bir anda postacı içeriye girdi ve sonrasında bendeki sevinç mutluluk izlenmeye değerdi.
Tesadüfen varlığından haberdar olduğum ve o günden beri sayısız sürpriz yumurta almama neden olan ama bir türlü bulamadığım güzel gözlülerin en güzeli Kinder Surprise Ornitorenk’i gelmişti, hemde memleketimden bir hemşehrimden hemde yanında beni mutluluktan uçuran daha bir sürü güzellikle birlikte.

 guzelgun8

Çok şık bir kutu içinde geldi hediyelerim, kutu bile tek başına hediye edilebilir güzellikteyken içi bir sürü bir sürü güzellikle doluydu. Mesela küçük çanta şeklindeki küpelerim.

guzelgun7

Blogdan ve Instagramdan Ornitorenk istiyorum ben haykırışlarımı duymuş Evciwomen beni mutlu etmek istemiş. Başardı, Ornitorenk ve peşine taktıkları elbette beni çok mutlu etti ama asıl mutlu eden hiç görmeden görüşmeden insanların birbirini sevebilmesi ve sevindirmek için çaba göstermesi hatta bu çabaya minicik yüreklerinde eşlik etmesi Gonca teyze diye mektup yazıp En Kıymetlim’e de sürpriz hazırlamasıydı.

guzelgun5

Granny squares sevdama da dikkat edilmiş unutulmamış özenle kırlent yapmam için motifler hazırlanmıştı. Yazıyıda zaten o yüzden paket bana ulaşır ulaşmaz yazmadım, kırlentimi diktim en sevdiğim köşeye yerleştirdim günün en sıcak en yumuşak ışığı yakaladım.

guzelgun3 guzelgun2

Yazmaları çok sever ve sıklıkla kullanırım ben oyaları ve bordonun tonlarını da çok severim.

guzelgun1 guzelgun6

Bu özenle işlenmiş keçe küçük çantayı kullanmaya kıyabilir miyim, bilmiyorum? Kutudan çıkarıp sevip geri koyuyorum şimdilik.

guzelgun4

Ornitorenk emin ellerde ve çok seviliyor ve sende Naciye, çok çok teşekkür ederim :).

guzelgun9

Blog seni çok seviyorum çünkü sayende çok güzel yürekler tanıyorum, şükür verene, çok şükür, bin şükür.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

8 responses »

  1. Ah ah çıkmadı bi ornitorenk napalım ama neyseki şanslı ve sevgi dolu insanlar var.hediyelerin hepsi çok güzel iyi günlerde kullanın 🙂

    Beğen

  2. ornitorenkle ilgili şeyler hep güzel tesadüfler. ismin aklıma gelişi ardından hemen bir iki saat sonra ilk ornitorenk kelimesini okuduğum kitabı neredeyse 15 yıldan daha uzun süre sonra karşımda bulmam, bu ornitorenkten tesadüfen haberdar olmam ve onun uşaktan gelmesi güzel şeyler işte 🙂

    Beğen

  3. dikiş makinasının etrafındaki derli topluluğu kıskandım mı… evet kıskandım…. ben dikiş dikerken, iplikler, kumaşlar vs… etrafa saçılabildiği kadar saçılıyor ve ev halkı “şu dikiş sevdasından ne zaman vazgeçeceksin” diye sızlanıyor… neticede ben temizliyorum efendim… size ne yani…. diktiklerimle bir defile yaptığım da görecek onlar günlerini… sabırlıyım, bekliyorum…

    Beğen

  4. o derli toparlı görüntü sırf fotoğraf çekmelik, aldanmamak gerek fotoğraflardaki pırıltılı ortama yoksa bende döküp saçıyorum kumaş kırpıntılarını, iplik parçalarını :)))

    Beğen

  5. çooook sevindim bu cevaba…. dağınık çalışan bir ben değilmişim yani… bu teselli bana bir süre yeter:))))))

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

