İstediğim Şeye Sahibim

Standard

Ünlü bir blogger değilim, kitleleri peşimde sürüklemiyorum, binlerle telaffuz edilen izleyici sayılarına sahip değilim ya da yazılarımın altında onlarca yüzlerce yorum sıralanmıyor. İstediğim şey de bu değil zaten.

İstediğim şey tam olarak şu yorum;

“Sessiz sedasız seni düşünüyorum Gonca, geceleri çocukların üzerini örtmeye kalktığımda tekrar geliyorsun aklıma… Şifa bulasın….”

Bu yorum 17 gündür nasıl cevap vereceğimi bilemediğim bir yorum. Hala ne diyeceğimi bilemiyorum sevgilerimi göndermek istiyorum saf samimi sevgilerimi.

İyileşmek denen şey sandığımdan uzun sürüyormuş, aslında ben bunun daha hızlı olacağını sanırdım ve daha sabırlı olduğumu, içimden hani iyileşecektim demeye başladım :). Doktorum iyi olduğumu söylüyor. Bacaklarım artık uyuşmuyor ve sinirler üzerindeki bası kalktığı için ağrımıyor belimde ise ağrı hala devam ediyor bunun geçici olduğunu umuyorum çünkü kontrolümde bunu sormayı unuttum. Yaklaşık olarak bir yıldır fıtığın etkisi ile belimde oluşan eğrilik hala devam ediyor, zamanla geçmesi mümkün gözü ile bakılıyor çünkü bu eğrilik omurları korumaya çalışan bir gurup kasın kasılması yani bedenin kendini korumaya çalışması ile oluştu.

Ameliyat yerimde çok şık bir yara izim var ama plajda hava atılacak kadar büyük değil. Ayağa kalktığım süreleri hala kısıtlı tutuyorum yoksa bedenim benden öcünü fena alıyor.

Dikiş makinemi çok özledim, kumaşlarla oynamayı çok özledim.

Biliyor musunuz? Facebook’taki ameliyathane girişi fotoğrafıma babam “hayırdır” diye yorum yaptı. Henüz bir cevap vermedim ona, oda üstelemedi. Diğer yorumları okumuşsa neler olduğunu anlamıştır ya da anlamaya o kadarda değer bulmamıştır.

Ama ben istediğim şeye sahibim benim için dua eden insanlar var.

Lavantaları ben topladım, kahveyi Efekan benim için çekmeceden aldı ve ben yaptım. İyiye gidiyoru değil mi?

Sevgiler 😉

lavanta

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

18 responses »

  1. Canım ya.. Sen sanırım nasıl bir tehlike atlattığının tam anlamıyla farkında değilsin. Bugün sabrın yetmiyor belki, bir an önce ayağa kalkmayı istiyorsun ama biliyorsun ki, eğer bu operasyon gerçekleşmeseydi belki de hiç ayağa kalkamayacaktın. (Aman Allah korusun) Az daha dayan birtanem. Bir de egzersizlerini asla aksatma. İyileşmenin tek koşulu bu. Ay ben seni çok seviyorum.

    Beğen

  2. 🙂 ameliyatıma vesile doktor arkadaşım çok güvendiği bir fizik tedavici arkadaşına yönlendirmişti beni muayene için demiştiki giderken benim için asıl itibar edilecek bir fizik tedavicininde ameliyat demesidir onuda gör mutlaka ve mr ı ve beni gördükten sonra arkadaşıma telefon etmiş hemen doktor ayaklı bomba gibi dolaşıyor her an patlayabilir diye ve evet ben şimdi bunu unutmuştum 🙂
    ben seni nasıl seviyorum ya 😙

    Beğen

  3. tüm teoriler klişeler gibi cehennemin dibine gitsin bütün ufak yüzler
    yukarı bakıyorlar güzeller ve inanıyorlar
    ağlamak istiyorum fakat hüzün aptalca
    inanmak istiyorum fakat inanç bir mezarlık
    biz onu satıra ve bir mockingbird’e indirgedik bize şans dile.
    şarkıyı çok beğendim google translate gerçekten berbat benden daha kötü çeviri konusunda Allahtan akormerkezi var 🙂

    Beğen

  4. Çok uzatmayacağım seni seviyorum demek istedim… Bir de senin ne güçlü ne savaşçı bir kadın olduğunu hatırlatmak istedim… Allah’ın izniyle üstesinden geleceksin biraz daha sık dişini canım arkadaşım…

    Beğen

  5. Gecirdiginiz ameliyat kolay degildi. Kesi yeri uzun zamanda iyilesir. Kendinize zaman verin, zamanla gececek butun sikayetler. Geride silik ani olarak kalacak, acisi unutulacak. Rabbim baska dert vermesin. Zaman herseye ilac olacak. Dinlenin dinlenebildiginiz kadar.. Ben de en cok dikis makinami ozlemistim, cocuklardan sonra. Yakinda dikilenlerin fotograflarini goruruz umarim. Gecmis olsun tekrar..

    Beğen

  6. tekrar tekrar geçmiş olsun
    tez zamanda ayaklanır bizede güzel fotolar çekip harika şeyler dikersin inşallah…

    Beğen

  7. Yakın bir zaman diliminde keşfettim bloğunuzu ve sayfalar arasında takip etmediğim yazı kaldı mı bilmem.
    Bu yazı hepsinden farklı gözlerim doldu
    Allah büyüktür inşallah tez zamanda sağlığınıza kavuşun ve çekilen sıkıntılar geçmişte kalsın.
    Rabbim yardımcınız olsun
    Sevgilerimle

    Beğen

  8. ah o sürekli şükretmeme sebep aşık olduğum çocuk yok mu, hele birde tüm şirretliklerime rağmen dizimin dibinden ayrılmayan koca kişisi Rabbime bin şükür bunca ağrıya rağmen bunca mutlu olabiliyorsam bana dünyaları vermiş demek ki zaten

    Beğen

  9. Rabbim bir sürü tesadüfler hazırladı bana da ameliyata gitmemi sağladı yoksa ben muayene olmaktan bile kaçıyordum artık ve gitmeyecektim yine bir sürü insan seferber oldu bir sürü olaylar vesile oldu vardır hepsinde bir hayır Rabbim ne düşünürse güzel düşünür ne yaparsa güzel yapar 🙂

    Beğen

  10. geçmiş olsun bende L4-5 den fıtık amaliyatı oldum. Öncesinde müthiş ağrılarım vardı ve 20-25 metre zor yürüyordum. yaklaşık 2 sene olacak bütün ağrılar geçiyor merak etmeyin Aysel…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

