En Sevdiğim

Standard

Gülen yüzüm, sol yanım, asi meleğim. Göz göze geldiğimiz ilk günden bu yana hiç bir sevapla böyle bir güzelliğin hak edilemeyeceğini, ancak Yaradan’ın kullarına lütfu olabileceğini öğrettin bana. Seninle öğreniyor ve seninle büyüyorum  iyi ki emanetimsin, Yaradan’a emanetimsin.

 

efekan1efekan2efekan3efekan4ensevdiğim1ensevdiğim2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

12 responses »

  1. Iyi ki doğmuşsun kıvırcık… Iyisi doğmusşsunuz…. Allahım tüm kuzucuklara sağlıklı mutlu keyifli bir ömür versin…
    Anneye de bir cümle…emanet kelimesini ne güzel seçmişsin… Allahım bu emanetlere en iyi şekilde bakabilmeyi nasip etsin bize…
    Koccaman kucaklıyorum ikinizi de… Babaya da selamlar…

    Beğen

  2. canım arkadaşım Rabbim tüm kuzucuklarımızı korusun, emanetlerine iyi yollar göstermemizi sağlasın emanetlerimize sahip çıksın. iyi ki doğmuş bu kırpık benim ben olmama minnacık olmasına rağmen koocaman katkıları var

    Beğen

  3. Kirpik dogdugu icin, sen onu dogurdugun icin, koca kisisi bu ise araci oldugu icin:) hayat size hep guzellikler getirsin. Hersey gonlunuzce olsun. Kocaman optum

    Beğen

  4. Yakışıklı delikanlımı kutluyorum. Allah nazarlardan saklasın. Talihi açık olsun. Günün assolisti Kırpık Paşa olmakla beraber, pazen ceketin de bir taraftan göz kırpmıyor değil hani. Biz bu ceketi daha önce görmemiştik sanırım. Yoksa ben mi atladım, yoksa yeni bir yazı konusu mu?

    Beğen

  5. teşekkür ederiz 😉 amin çocuklarımızın bahtı talihi hep açık olsun inşallah. pazen ceket çok eski bir yazının konusu benim en büyük projem kendime dikiş konusunda güvenimin gelmesini sağlayan işim astarlı kollu bir şeyleri dikebildiğimi gördüm 🙂

    Beğen

  6. Allaha emanet ykaışıklının maşallahı var .İyiki varlar şükürler olsun…

    Beğen

  7. üçünüz de şanslısınız ailecek. hem gıvırcık gırpık da ne büyümüş. ben üzülüyorum, çocuklar hemen öyle büyüyüvermesin istiyorum. şöyle sindire sindire yaşayamıyor insan sanki.
    iyi ki doğmuş, senin yavrun olmuş.

    Beğen

  8. ah hemde nasıl büyüdü yatmadan önce boyumuzu ölçüyoruz az bir şey kalmış bana yetişmesine seviniyor, geceleri ben uyutuyorum onu sarılıyoruz o uyuyuncaya kadar sonra o uyuduktan sonra ben öpüp koklayıp gidiyorum kendi yatağıma uzmanmış birileri çocuklar konusunda anneler oğullarını yatırmamalıymış kendine güveni olmazmış sevgi güveni neden engellesin ki diyorum içimden hem şunun şurasında seneye sen benle yatma ben büyüdüm diyecek birde tadını çıkar bu zamanların diyorum kendime sarılıyorum sıcacık gıvırcık gırpığıma 🙂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

