Bağzı Hediyeler Çok Güzel

Standard

Pekçokşeyindeftercisi ortak hayallerimizin olduğu güzel kadın daha minicicik, ufacıcık, tatlıcık Diren’ciğini büyütmeye çalışırken birde Efekan ve bana güzel bir sürpriz hazırlamış. Paketleme tarzına aşık olduğumu söylemeliyim Canım Deftercim; Kadın Bin Turna, Nükleere Hayır hemen dikkatimi çeken haberler, tıpkı sen bu paketler, tıpkı ben, tıpkı biz. Açmaya kıyamadımda birde evlere şenlik merakım olmasa 🙂

bağzıhediyeler1

Elcağızınla hazırladığın her parça ayrı ayrı mutlu etti beni renk renk defterimin her detayı mükemmel bunca zaman blog yazısız kalsada sen boş durmamışsın belli, belli de güzel kadın minicik bir bebekle hangi ara yaptın bunları? Sana hayranlığım bir kat daha arttı.
Hama boncuklu cüzdanım için bereket parası bile unutulmamış ki nasıl ince bir düşüncedir bu.

bağzıhediyeler2

 

Sadece gıvırcık gırpıklar tarafından açılabilecek olan paket için Efekan’la buluşmayı bekledim iç sesim artık sende gırpıksın üstelik çakmada olsa gıvırcıksın desede hediye paketi açma heyecanından kırpığımı mahrum etmemek için direndim 🙂
Kırpığın güzel kumbarasında da şıkır şıkır öten bereket parası vardı birde güzel anahtarlık.

bağzıhediyeler3

 

Gel artık yanımada kuru kuru bir teşekkür etmeyeyim sana kocaman bir sarılayım, gel artık da bütün hurdalıklı hayallerimizi gerçekleştirelim kitabımızı yazalım, gel artık da Diren’in bezelye parmaklarını ısırıp göbeciğini gıdıklayayım.
Seni sevdiğimi biliyorsun ama ben bir daha söyleyeyim Seni Seviyorum Canım Arkadaşım.
Her birine ayrı ayrı bayıldık teşekkür ederiz 🙂
Deftercimi merak eden blogger ve okuyucular minicik tatlı bebişini kucağına aldı Deftercim, güzel dualarınızı gönderin bebişcana ve güzel annesine olur mu? Sevgiler herkese.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

2 responses »

  1. arkadaşım ah arkadaşım.. yok yok annelik etmedi beni böyle duygusal. senin böylesine kocaman cümlelerin karşısında göz yaşlarım içimde nasıl kalakalsındı ki! kocaman kalpli insanların açlığıyla nefesim kesiliverse, bir umudum var. Kaş ve sen… artık gelelim değil mi? hurdacımızı kuralım, kışın sobasında ıhlamur demlediğimiz, rengarenk tıkır tıkır seslerle dolu ( daktilo, dikiş makinesi, çekiç, çay kaşığı) bir yerimiz olsun. hayal bile kurabiliyorum seninle daha ne olsun! cümlelerini okuduktan saatler sonra bile bir sırıtmadır düşmedi suratımdan. çok sağol. hoşça kal

    Beğen

  2. cümleler hisleri yansıtmakta çok kısır, ancak sıkıca sarıldığımda anlayacaksın hissettiklerimi 🙂 soba başında bir şeyler üretme hayali işte bu ayakta tutar insanı yüzünü güldürür. hayalimiz gerçek olsun dileklerimle öpüyorum diren’i ve seni

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

