Baykumaş Yeni Kumaş

Standard

Kumaşları çok seviyorum bunu blogu az çok takip edenler biliyor zaten. Ama bazen sadece çok güzel olduğu için ne yapacağımı bile düşünmeden tek bir kumaştan 10 metre, bazen de bir kumaşın her rengini aldığımı kimse bilmiyor, sizde söylemeyin kimseye.

Kocakişisinin babası yani Kayınpederime hiç bir zaman pazardan bir kilo domates aldıramazsınız utanır satıcıya bir kilo tart demeye üç kilodan aşağısı ile dönmez eve, her ne kadar ona artık tek bir adedinin bile tartıya konulabildiğini anlatsak ta kabul ettiremeyiz. Evde iki kişide olsa alınan ekmek sayısı beşten aşağıya düşmez ve evde ekmek hep bayat yenir o bayat ekmek sevdiğini söyler ama ben inanmam :). Gelin kayınvalide toprağından, kız halaya oğlan dayıya gibi bir sürü güzide atasözü günümüze dek ulaşmış olsada ben bu bir metre alamama, eve tonlarca kumaşla dönme sonra onları sığdıracak yer bulamama durumuna bakarak bizde işlerin hiç de ataların sözlerine ve gözlemlerine uygun yürümediğini söyleyebilirim.

Alışveriş yapmayı sevmeyen bünyemin tek sevdiği alışveriş kumaş alışverişi.

Online kumaş satışı ülkemizde çok yaygın değil sadece bir kaç site var bu hizmeti sunan, içlerinden baykumaş parça kumaş alternatifi ile siteye her girdiğinizde size başka başka kumaşlar ve uygun fiyat avantajı sunarak bir çok dikiş severin ilgisini çekti bile.

Baykumaş yeni sponsorluk sistemine göre artık seçimi bize bırakınca sitede dört döndüm bir sürü kumaş hoşuma gitti hangilerini seçeceğimi bilemedim.

Benim seçimlerime bir göz attıktan sonra kendiniz içinde baykumaş‘a bir göz atın derim, sisteme yeni kumaşlar yüklenmiş ve neredeyse her gün yeni kumaşlar yükleniyor. Siteye üye olduğunuzda mail alarak bundan haberdar olabiliyorsunuz ve ben şimdiden yeni eklenen bir kaç kumaşın sahibi olacak dikiş severi kıskanmaya başladım bile.

Moda geçer stil kalır düsturu ile blog yazsam da trend takipcisi olanlar bu kumaş son dönem çok gördüğümüz kapitone etekler için çok uygun. Kumaşın iki tarafıda aynı şekilde penye düzü tersi yok ortası elyaf dolgu fransız dikiş ya da dikiş kenarları biye ile kapatılınca astarsız bir şeyler dikmek mümkün.

baykumas112

Ya da İsabel Marant tasarımı şu ceket yorumlanırsa çok güzel olabilir ne dersiniz?

HM-ISABEL-MARANT

Evet evet clutc da olur başka bir sürü şeyde hayal gücünüze bağlı.

Peki bu kumaşı her gören şöyle cici bir pijama canlandırabilir gözünde hafif esnek yapısı ile bir elbise olamaz mı yani? Bakalım ne olacak göreceğiz ilerleyen zamanlarda.

baykumas111

Bu kumaş ise eşofman yapılabilecek arkası perdahlı kalın bir penye. Sweatshirt de olabilir elbise de belkide bir yelek ve ya Efekan’a bir şeyler bilmiyorum kırmızı olması yeterli bence.

baykumas113

Bununla şöyle salaş bir hippi pantolonu mu yoksa yerleri süpüren bir etek mi?

baykumas114

Unutmamanız gereken tek şey var elinizi çabuk tutmak çünkü ben siteye her giriş yaptığımda portföy değişmiş oluyor 😉

baykumas115

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

