İşlemeli Pazenli Kumaş Kitap Ayracı

Standard

Minnacık bir tilki deseni üstelik birde keten kumaşa hesap işi gibi tel saya saya işlenirse daha bir minik oluyor. Ve minik olan her şey güzel oluyor.

fox1

Keten kumaş koltuk ve sandalye kılıflarımdan artan parçalardan buna diktiğim bir elbiseden artan pazen parça eşlik etsin istedim. Malzemelerin tamamı evde kalanlardan. Kumaşların ön yüzleri bir birine bakacak şekilde üç kenarını önce düz dikişle sonra kenarları atmasın diye zigzag dikişle sürfile diktim.

fox2

Ayracın ucundan saç örgü bir kordon birde püskül sarksın istedim hiç düşünmeden yine tilkiyi işlediğim renkleri seçtim.

fox3 fox4

Diktiğim ayracı çevirip açık bıraktığım kısmı kumaş kenarları içte kalacak şekilde kıvırdım ve hazırladığım püskülün ucunu köşeden içeriye soktum.

fox5

Elde gizli dikişle kordonun olduğu kısma özelikle dikkat ederek kapattım.

fox6

Ve böylece kitap ayracım bitmiş oldu.

fox7 fox9 fox10

Sizce de püskül bu haliyle tilki kuyruğuna benzememiş mi?

fox8

5 responses »

  1. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

