Sırt Çantası

Standard

Bel fıtığı nedeni ile sırt çantası dışındaki çanta modellerini kullanmamam gerekiyor aynı zamanda da çantanın içindekileri minimumda tutmam anahtar, cüzdan, telefon belki yanlarına bir küçük not defteri hadi birde dudak nemlendirici. Yani çanta boyutunuda küçük tutmam gerekiyor. Daha önce kendime çok sevdiğim pazenlerden bir çanta dikmiştim belki hatırlayanlar vardır, birde dantelden bir clutch ve çok havalı pazen bir portföy dikmişliğim var ki onlar tamamen konumuz dışında 😉

Bu kez pazen çanta kullanamayacağım giysilerle birlikte kullanabilmek için kendime suni deriden bir sırt çantası diktim astarının içine ise iki tane cep ekledim biri telefonum, biri anahtarım  için cepten düşmesinler diye cep ağzınıda makara lastiği ile dikiş geçerek büzdürdüm.

sırtçantası5

Madem çanta dikeceğim bir tane ile yetinmeyeyim dedim dört tane birden biçtim aşamalarını eş zamanlı takip ettiğim için olması gerekenden daha kısa sürede bitirdim.

sırtçantası1 sırtçantası4 sırtçantası3 sırtçantası2

14 responses »

  1. Geldim gittim bir türlü yorum yazamadım, ama yazmadan da duramadım. Tek seferde dört çanta dikmek ne kadar zaman alıyor? Hepsi de çok güzel olmuş. Güle güle kullanın.

    Beğen

  2. aslında çok uzun sürmedi bir hafta sonu oturdum başına en fazla üç saat gibi falan bir sürede tamamdı. kumaşları üst üste koyup biçtim pazen ve astarlarda deriyi tek tek biçtim sadece ve her seferinde aynı olan parçaları diktim ard arda, tek oyalayan kısım astarla dışını birleştirirken ağzını büzmek için kulandığım kordonu geçirmek için yaptığım tünel oldu çünkü orada ayarlamaları yaptıktan sonra tünelin öne gelecek kısmına iki ilik evi açıp öyle geçiriyorum kordonu falan yoksa o da basit. birde bu çantada altına düz dikiş çekip iki ucu içten kulakcık şeklinde dikerek köşe yaptığımdan ayrıca bir taban geçirmediğimden çabuk bitiyor, sizinkiler tabanlı falandı 🙂

    Beğen

  3. Kalıbı kendin mi çıkardın burda dergilerin de göremedim de. ben de böyle bir sırt çantası istiyorum.

    Beğen

  4. Peki teşekkürler ben de çıkartabilirsem yapacağım kendime güzel olmuş bu arada güle güle kullanın.

    Beğen

  5. slm nette gezerken sitenize rastladım ve çoktandır aradığım sırt çantasını görünce bayıldım sizden ricam kalıbını bana gönderirseniz çok memnun kalırım sevgiler kolay gelsin

    Beğen

  6. meraba bende böyle dikişe meraklıyımda nasıl dıktığınızı ve kalıbınızı gönderirmisiniz. bende dikmek istiyorum . eline sağlık 😀

    Beğen

  7. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

  8. Merhabalar ben çok beğendim pazen çantalarınızı. Sipariş alıyor musunuz acaba ? Öğrenci olduğum için dikmekle uğraşacak zamanım ve imkanım da yok 😦 İstesem bana da diker misiniz?

    Beğen

  9. Geri bildirim: Pazenli Pazenli Etkinlikler Dikişler Güzel Şeyler | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

