The Nightmare After Christmas

Standard

Tim Burton’un unutulmaz stop motion animasyonu The Nightmare Before Christmas’ı hala izlemeyeniniz varsa izlesin. Filmin kahramanı Jack Skellington uzun boyu ve oldukça ince silüeti, çizgili takım elbisesi ve yarasa papyonu ile çok şık gelmiştir hep bana.

nightmare-before-christmas-2

İki yıl önce aldığım örümcek ağı desenli çorabımda tam böyle gotik bir filmden fırlamış havası verecekti bana ama ömrünün 30 yılı siyah giymekle geçen ben son yıllarda bunun acısını çıkarırcasına öyle renkli bir gardrop düzenlemiştim ki kendime çorabıma uygun tek bir parçam yoktu. Kumaş dolabında uzun süredir sırasını bekleyen diğer kumaşlara nazaran daha çok para ödeyerek aldığım bir iki parça siyah kumaşımın hayat bulmasını bekleye dursun çorabım.Sevgili Shelby ‘nin Simplicity’nin 2054 nolu Cynthia Rowley tasarımı kalıbı kullanarak diktiği elbisesini bizimle paylaştığı yazısında kalıbın üç farklı uygulanış tarzı vardı ve kollarında hemen dirsek altındaki penceresi ile bu model bana işte bu dedirtti.

Kalıba ulaşma şansım olmasa da bir tişört ile de bu kalıbı oluşturmak gayet mümkün elbisenin barındırdığı tek detay kolları ben daha öncede Deri Kollu Pazen Elbisemde de kullandığım ve memnun kaldığım Burda Dergisi Kasım 2012 101 numaralı modelini biraz değiştirerek kullandım. Öncelikle kumaşım bu kez esnek olduğundan dikiş payı vermeden biçtim. Modelde V olan yakayı bisiklet yakaya çevirdim, asimetrik olan eteği düz bitirdim. En önemli değişiklik kollarda yaptığımdı.

Kullandığım kalıp bu.

kasım2012burda101

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esin kaynağım bu.

simplicity 2054

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bu da benim süper havalı Elbisem ve nihayet giymeyi başarabildiğim çoraplarım.

nightmareafterchristmas1 nightmareafterchristmas2 nightmareafterchristmas3 nightmareafterchristmas4 nightmareafterchristmas5 nightmareafterchristmas6 nightmareafterchristmas7

Ve beni bu elbise ile gördükten sonra Jack Skellington.

the-nightmare-before-christmas-1

 

16 responses »

  1. Dağlara tepelere çıkmadığın bir gün de, sanki bir topukluyu hak ediyor bu elbise:) Ellerine sağlık ve güle güle giy.

    Beğen

  2. dağlara tepelere topuklu ile tırmanan hemcinslerime gıpta ile bakmışımdır hep, spor ayakkabı ile haşır neşir olmaya alışık olan ayacıklarım düz yolda da olsa dayanamıyor topukluya on dakikadan fazla geçen yıl iki kıyafet çekimi için giymiş te evden bahçeye inmiştim geri çıkarken elime aldım ayakkabıları o derece 🙂

    Beğen

  3. işte bu harika 🙂 gerçek yılbaşı ruhu bu.pembe marşmelov tadında şeyleri sevemedim hiç.
    istiridye çocuğun hüzünlü ölümü elimden hiç düşürmediğim bir kitap ve efekan da artık tanıyor tim burton’ı. bazen bana da okusana diyor ve mumya çocuk’a özellikle bayılıyor

    Beğen

  4. Çok güzel olmuş elbise! Özellikle de o örümcek ağı çoraplarla! Fotoğrafların manzaraları da muhteşem. Çok severim Tim Burton filmlerini, NBC favorilerimden biridir. Keşke daha sık film yapsa…

    Beğen

  5. Wawwwwww sizin elbiseniz, esin kaynağınızdan daha süper olmuş. Hele çoraplara vuruldum diyebilirim. Zaten farklı tarzınıza bayılıyorum. Zevkle takip ediyorum. İyi günlerde giyin.

    Beğen

  6. Geri bildirim: Kalıp Modifiye Etme | ornitorenk handmade

  7. Bu çoook güzel olmuş ellerinize sağlık :). Sizede çok yakışmış
    Dikişe bayılan biri olarak bende bloguma beklerim: symcouture.blogspot.fr

    Beğen

  8. Geri bildirim: 2014 ‘ü Takdimimdir | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

