Haftanın Instagram Anları 4

Standard

Efekanla ilk selfie deneyimimiz.

instagram85

Hafta sonu gezdiğimiz dar Kaş sokakları.

instagram86 instagram87

Ve doğum günü pastalarım. Biri iş arkadaşlarımın sürprizi diğeri Kocakişisi ve Efekan’ın. Gerçek doğum günüm geçse de resmi doğum günüm 1 Ocak yani hala kutlamaları kabul ediyorum ;).

instagram89

Bu günde böyle batırdık dediğim bir gün batımı.

instagram88

İş yerinde bir cuma klasiği, cuma kahvaltısı. Diğer günler bir kahve ile geçiştirilen bazen belki simitin eşlik ettiği öğün cumaları bizim odada şenlik havasında geçer.

instagram90

Kaş’ın meşhur Cuma Pazarından bir iki kare.

instagram94 instagram93 instagram92

Ve işten bunaldığım bir anda gelen günün jesti.

instagram95

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

1. yaklasik bir aydir bu cikolatann sarkisini soyluyorum:) onlar gibi de dansedebilsem..

Beğen

2. İyi ki doğdun cankuş. Yılbaşına kadar gelip gidip kutlayayım o zaman:) Kaş’a 2 defa geldim. İkisinde de fazla kalmadan denize nazır bir yerde gözleme ve kavun yemiştik, tadını unutamam. İlk seferi balayımızda (ki ay falan değil bir kaç gün sürmüştü), diğeri de eşimin ikizi ve onun eşiyle ertesi sene. Kaş’ı çok sevmiştim. Çok sıcacık bir yer olarak görmüştüm ama fazla da dolaşamamıştık sıcakta. Zaten konaklayacak yer de bulamamıştık. Nerede kalalım diye sorduğumuzda bir kaç pansiyon göstermişlerdi ama pek döküktü. Şimdi hatırlamıyorum, Kaş’da mıydı Kalkan’da mıydı bilemedim ama Aqua Park Otel’i tavsiye etmişlerdi, denize dik bir yamaca kurulmuş bir otel. İnerken selavat getirdim valla. Neyse bize göre fazla pahalı gelmişti de kalamamıştık. Aslında şimdiki aklım olsa küçük pansiyonları tercih ederdim. Yine de eşim tatilde konfor arar. E biz de her ay tatil yapabilen bir aile değiliz ki, bir dahaki sefer iyi bir yerde kalalım diyebilelim. Hatta neredeyse 4 yıldır Afyon dışında bir yerde yatmadık, yani tatil yapamadık. Geçenlerde Ankara’dan oğlumuzu da alıp 1,5 günlüğüne Abant’a gittik. İşte orada küçük bir otelde kaldık. Aman nasıl beğendik. Gerçi Akdeniz bölgesindeki sıradan oteller bile çok daha konforluydular ama oradaki kahvaltının, köy peynirinin, tereyağın tadı başkaydı. Hele doğa muhteşemdi. Havuz deniz nereye kadar? Şehrin sokaklarına girmek lazım. Eski mahalleleri koklamak lazım. İşte sizin bu tarz gezilerinize bayılıyorum. Efekan çok şanslı bir çocuk, onları bu güzelliklerle tanıştıran bir anne-babası olduğu için. Sevgilerimle.

3. teşekkür ederim 🙂 kaş hala aynı pansiyonlar dökük yer karoları bile hala o eski sarı fayanslardan ve aqua park kaşta şimdi artık bir kaç düzgün otel daha var ama ben gelenlere dökük pansiyonları öneriyorum çarşaflar temizse yatağa çok para vermeye gerek yok o parayı gezerek yemek gerek diye düşünüyorum ama eskiden çok yıldızlı olsun otel isterdim sonra o otellerden hiç dışarı çıkmadığını gördük kimsenin otel deniz kenarındaydı ama insanlar havuzda çok konforlu açık hava hapishanesi gibi olduklarını farkettik şimdi alışılmış tatilleri yapmıyoruz bizde iki gün sürüyor bazen bazen bir hafta sadece güzergah belirliyoruz ve Vedat Milor o güzergahta nerede yemek yemiş ona bakıyoruz 😉 varsa öğretmen evi yoksa bir pansiyon buluyoruz. kaş a birdaha düşer belki yolun o zaman bu dar sokakları gezeriz birlikte 🙂

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.